Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Pile

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej Wydział Ogólny Komendy Powiatowej Policji w Pile

64-920 Piła ul. Bydgoska 117

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi obsługę kancelaryjno - biurową sekretariatu Zastępców Komendanta Powiatowego Policji w Pile zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
  • rejestruje korespondencję oraz przesyłki odebrane z poczty specjalnej, sekretariatów, innych jednostek i komórek organizacyjnych oraz interesantów
  • rejestruje pocztę wpływającą z Prokuratury Rejonowej i przekazuje ją do komórek organizacyjnych zgodnie z dekretacją
  • obsługuje pocztę elektroniczną
  • przygotowuje zgromadzoną w sekretariacie dokumentację celem przekazania do składnicy akt KPP w Pile


Warunki pracy


  • Praca związana bezpośrednio z obsługą sekretariatu;

  • Praca biurowo - administracyjna w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30;

  • Oświetlenie w pomieszczeniu naturalne i sztuczne;

  • Dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych;

  • Brak czynników uciążliwych dla zdrowia



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra organizacja pracy
  • Znajomość pracy biurowej i procedur biurowych;
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji;
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Łatwość komunikowania się oraz pracy w zespole
  • Umiejętność planowania i realizowania założeń.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Systematyczność i odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Wysoka kultura osobista
  • Odporność na stres
  • Znajomość przepisów dot. pracy kancelaryjnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Pile
    ul. Bydgoska 117
    64-920 Piła

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/12/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi