Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 30/10/2020.

Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw finansów i zaopatrzenia Zespół Finansów i Zaopatrzenia

KOMENDA MIEJSKA POLICJI ul. Kalwaryjska 62
41-940 Piekary Śląskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi postępowania i przygotowuje projekty decyzji administracyjnych (m.in. dot. przyznania/odmowy równoważników za brak i remont lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej i inne), w celu rozstrzygnięcia uprawnień funkcjonariuszy do świadczeń.
  • Prowadzi całość zagadnienia związanego ze zgłaszaniem pracowników i funkcjonariuszy do ubezpieczenia społecznego/zdrowotnego w programie PŁATNIK, w celu zagwarantowania im i członkom ich rodzin dostepu do powszechnej opieki zdrowotnej i zaopatrzenia emerytalnego.
  • Sporządza listy należności na podstawie decyzji administracyjnych/wniosków lub wykazów (m.in. z tytułu kosztów dojazdu do służby, równoważników za brak lub remont mieszkania, delegacji służbowych, nagród i zapomóg, dla biegłych, tłumaczy, pomocy mieszkaniowych, równoważników w zamian za wyżywienie funkcjonariuszy, ryczałtu za pranie odzieży i innych należności), w celu przekazania wydziałom merytorycznym do sprawdzenia, a następnie wypłaty należności przez Komendę Wojewódzką Policji w Katowicach.
  • Dokonuje kontroli formalno-rachunkowej rachunków za koszty krajowej podróży służbowej, w celu sprawdzenia prawidłowości naliczeń.
  • Sporządza zapotrzebowanie w zakresie materiałów, druków i formularzy dla wydziałów merytorycznych, w celu prawidłowego zaopatrzenia Komendy Miejskiej Policji.
  • Prowadzi ewidencję szczegółową i ilościową, a także rozdysponowuje materiały biurowe techniki policyjnej, druki, środki czystości i inne z obrotu pozamagazynowego, w celu zapewnienia prawidłowego zaopatrzenia jednostki.
  • Prowadzi obsługę kasową jednostki w zakresie mandatów karnych gotówkowych, w celu przekazania do jednostki nadrzędnej.


Warunki pracy

Praca jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, dwa komputery - czas pracy przy monitorze poniżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie 47 8532 220.
Osoby, które pozytywnie przejdą I etap postępowania zostaną poinformowane o dalszych etapach telefonicznie.
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty nie podlegaj zwrotowi.
Planowane zatrudnienie do 31.08.2021 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
praca w komórkach do spraw finansów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z obszaru finansowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • z zakresu obsługi programów komputerowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "tajne"
  • planowanie i organizacja pracy własnej, samodzielność, rzetelność, terminowość.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Certyfikat ukończenia kursu językowego
  • Poświadczenie bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-09-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
    ul. Kalwaryjska 62
    41-943 Piekary Śląskie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    15/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry