Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie

Komedant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie, ul. 1 Maja 52, 98-330 Pajęczno.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie ochrony informaji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa ficzycznego.
  • zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne.
  • kontrolowanie ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji.
  • opracowywanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych.
  • zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, praca w siedzibie urzędu, obsługa komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca w systemie podstawowym, oświetlenie naturalne i sztuczne, brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dodatkowe informacje na temat wskazanej oferty pracy można uzyskać pod numerem 34 311-41-41, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Otrzymane oferty nie będą zwracane kandydatom. Kandydaci spełniają kryteria określone w ogłoszeniu będą informowani telefonicznie o terminie i miejscu spotkania na rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty należy składać w zaklejonej kopercie z podaniem danych: imię i nazwisko, adres zamieszkania kandydata, z dopiskiem "oferta na konkurs".

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze administracyjno-biurowym.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w obszarze pracy kancelaryjnej z dokumentacją niejawną.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi