Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrowie Wielkopolskim

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Grabowska 34
63-400 Ostrów Wielkopolski

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych,
  • rozliczanie dokumentacji finansowo-księgowej,
  • sporządzanie sprawozdań,
  • prowadzenie rejestrów,
  • prowadzenie gospodarki majątkiem Inspektoratu i sprawowanie pieczy nad magazynem,
  • planowanie zakupów bieżących i inwestycyjnych na rzecz Inspektoratu,
  • sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentacji finansowej.


Warunki pracy

- praca od poniedziałku do piątku od godz. 7-15,
- praca w siedzibie urzędu oraz w terenie powiatu ostrowskiego,
- wyjazdy na szkolenia,
- bariery architektoniczne dla niepełnosprawnych (budynek na parterze bez podjazdu dla
niepełnosprawnych, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.
List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub na adres e-mail podany w ofercie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Ofert odrzucone zostaną komisyjne zniszczone


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
praca w administracji publicznej lub w dziale finansowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów w zakresie finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, służby cywilnej,
  • umiejętnośc obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego w tym MS Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole,
  • chęć podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność,
  • komunikatywność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi