Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrowie WielkopolskimPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorInspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Grabowska 34, 63-400 Ostrów Wielkopolski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników oraz akt osobowych
- sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, deklaracji ZUS, kart przychodów i deklaracji podatkowych
- prowadzenie ewidencji czasu pracy
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej uprawnień emerytalnych i rentowych
- ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń oraz przygotowywanie projektów decyzji
- sporządzanie raportów rzeczowo-finansowych
- prowadzenie rozliczeń gotówkowych i bezgotówkowych
- sprawdzanie pod wzlędem formalnym i rachunkowym dokumentacji finansowej
- sprawdzanie dokumentów i tworzenie zestawień i opłat za czynności wykonywane przez Inspekcję z zakresu wykonywania czynności urzędowych przez osoby wyznaczone
- obsługa bankowości elektronicznej NBP, Płatnika oraz Progman Zlecone
- sporządzanie obowiązujacych sprawozdań
Warunki pracypraca od poniedziałku do piątku od godz. 7 - 15
praca w siedzibie Inspektoratu
wyjazdy służbowe
narzędzia pracy - komputer i sprzęt biurowy
bariery architektoniczne dla niepełnosprawnych (budynek na parterze bez podjazdu dla
niepełnosprawnych, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.
List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub na adres e-mail podany w ofercie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Termin zatrudnienia od 01.02.2018 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (62) 738 53 26
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub pracy w dziale finansowym
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawa pracy i systemu ubezpieczeń społecznych
- obsługa programu Płatnik
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność pracy w zespole
- chęć podnoszenia kwalifikacji
- samodzielność
- komunikatywność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniachDokumenty należy złożyć do: 2017-12-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu