Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw realizacji zadań Kancelarii Tajnej w Kancelarii Tajnej Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych KWP w Opolu

45-077 Opole UL. KORFANTEGO 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analizuje dokumenty niejawne wpływające do jednostki w celu stwierdzenia ewentualnych nieprawidłowości i niezgodności stanu faktycznego przesyłki z opisem oraz analizuje prawidłowości sporządzania dokumentów niejawnych wytworzonych w jednostce pod względem zachowania wymogów formalnych i stosowania techniki opracowywania dokumentów niejawnych.
  • Procesuje materiały niejawne w zakresie procedury ewidencyjnej wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Odpowieda za udostępnianie informacji i materiałów niejawnych wyłącznie osobom uprawnionym.
  • W zależności od potrzeb ocenia dokumenty w celu zapewnienia prawidłowego ich obiegu wewnętrznego z uwzględnieniem właściwej kolejności realizacji sprawy przez kilka komórek organizacyjnych.
  • Bada i weryfikuje zapisy ewidencyjn dokumentacji niejawnej, ustalanie zakresu ich zgodności ze stanem faktycznym.
  • Opracowuje i kompletuje dokumentację niezbędną do rozliczenia osób dysponujących materiałami niejawnymi w jednostce.
  • Udziela instrukcji funkcjonariuszom i pracownikom KWP w Opolu ze sposobu oznaczenia, wytwarzania, przechowywania i rozliczania się z pobranych materiałów niejawnych.
  • Raportuje o zagrożeniach ujawnienia informacji oraz utraty dokumentu niejawnego.


Warunki pracy

- budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),


- zagrożenie korupcją.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 478642722.


Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz


nabory.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej (jako dowodu poświadczającego wymagane doświadczenie zawodowe nie honorujemy wszelkiego rodzaju umów z uwagi na ich wcześniejszą możliwość rozwiązania).

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych.
  • Umiejętność oceniania i analizowania.
  • Umiejętność organizowania pracy własnej.
  • Umiejętność interpretacji przepisów.
  • Umiejętność pracy zespołowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość ustawy o Policji.
  • Umiejętność pracy z wykorzystaniem komputera.
  • Umiejętność formułowania wniosków.
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-07-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Korfantego 2
    45-077 Opole
    z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 25 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/06/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi