Opis stanowiska pracy
Opolski Urząd Wojewódzki w OpoluDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw kontroli i prowadzenia rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia ZASTĘPSTWO ZA NIEOBECNEGO PRACOWNIKAOpolski Urząd Wojewódzki w Opolu
ul. Piastowska 14
45-082 Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Realizacja zadań z zakresu rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez Wojewodę Opolskiego.
- Udział w kontrolach podmiotów leczniczych w zakresie: - kontroli podmiotów wykonujących działalność leczniczą w zakresie zgodności wykonywanej działalności z przepisami określającymi warunki wykonywania działalności leczniczej; - kontroli podmiotów na zlecenie ministra właściwego do spraw zdrowia w zakresie zgodności z prawem.
- Udział w kontrolach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, realizowanych przez samorząd województwa, w tym m.in.: - prowadzenia rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną; - prowadzenia ewidencji psychologów uprawnionych do wykonywania badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu.
- Uczestnictwo w kontrolach podmiotów leczniczych prowadzonych przez upoważnionego lekarza lub upoważnionego psychologa, w zakresie wykonywania i dokumentowania badań lekarskich lub psychologicznych oraz wydawania orzeczeń lekarskich lub psychologicznych osobom ubiegającym się o pozwolenie na broń lub posiadających pozwolenie na broń.
- Prowadzenie spraw związanych z wyznaczeniem i prowadzeniem ewidencji przedstawicieli Wojewody do Rad Społecznych działających w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami oraz w podmiotach dla których organem tworzącym jest uczelnia medyczna.
- Realizacja zadań z zakresu zapewnienia równego dostępu do świadczeń zdrowotnych na terenie województwa.
- Załatwianie skarg, wniosków i przygotowanie projektów odpowiedzi.
- Opracowanie i przedkładanie przełożonym do akceptacji sporządzonej dokumentacji kontrolnej, a także sporządzanie okresowych analiz, sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań.
Warunki pracy• Praca w siedzibie Urzędu.
• Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
• Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
• Zagrożenie korupcją.
• Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
• Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje pod nr 77 4 524 329.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office
- Znajomość ustawy o działalności leczniczej
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- Umiejętność prawidłowego formułowania wniosków i zaleceń pokontrolnych
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-10-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu