Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Opolu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Zespół ds. Finansów i Zaopatrzenia KMP w Opolu

Komenda Miejska Policji w Opolu
45-078 Opole
ul. Powolnego 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Comiesięczne rozliczanie pojazdów służbowych z przebytych kilometrów, zużytego paliwa i MpiS, wymiana książek kontroli pracy sprzętu transportowego;
  • Prowadzenie i ewidencja dokumentacji związanej z zaświadczeniami do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, opracowywanie decyzji w tym zakresie;
  • Sporządzanie okresowych sprawozdań wykorzystania MipS oraz przebytych kilometrów przez pojazdy służbowe i przesyłanie ich do Wydziału Transportu KMP w Opolu, prowadzenie książki ewidencji zużycia MpiS w jednostce organizacyjnej Policji;
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu transportowego KMP w Opolu, książek gwarancyjnych, kart paliwowych, czipów do tankowania, dowodów technicznych pojazdów i łodzi, sporządzanie dowodów przychodzących i rozchodowych za paliwo i płyny eksploatacyjne, sporządzanie protokół zdawczo-odbiorczych pojazdów;
  • Nadzór nad stanem technicznym pojazdów i ich eksploatacja, nadzór nad przygotowaniem pojazdów do przeglądów technicznych, wystawianie i ewidencja zleceń na wykonanie OT-1, OT-2, napraw bieżących sprzętu transportowego;
  • Prowadzenie ewidencji kolizji i wypadków drogowych z udziałem służbowego sprzętu transportowego KMP w Opolu oraz jednostek podległych;
  • Prowadzenie nadzoru nad książkami dyspozytora w KMP w Opolu oraz jednostkach podległych, Prowadzenie dokumentacji związanej z parkingami dla pojazdów zabezpieczonych przez KMP w Opolu;
  • Sporządzanie dokumentacji dotyczącej błędnych tankowań pojazdów służbowych na karty flota, w uzasadnionych przypadkach protokołów szkody dotyczących uszkodzeń pojazdów służbowych.


Warunki pracy

- budynek bez windy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wynagrodzenie wg mnożnika 1,4805 kwoty bazowej wynosi 2838,03 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub pracy związanej z branżą samochodową.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • rzetelność,
    • wysoka kultura osobista, dyspozycyjność,
    • łatwość uczenia się,
    • zdolność samodzielnego analitycznego myślenia,
    • samodzielność i inicjatywa przy wykonywaniu stałych obowiązków.
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi