Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw wspomagających pracę Wydziału w Wydziale Kryminalnym

32-300 Olkusz Ul. Jana Pawła II 32

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kompletuje, przygotowuje do archiwizacji dokumentację ostatecznie załatwioną, sprawdza zgodność dokumentacji ze stanem faktycznym.
  • Sporządza protokoły brakowania i spisy akt przekazanych do Składnicy akt oraz odnotowuje fakt archiwizacji w stosownych rejestrach i spisach spraw.
  • Prowadzi rejestrację czasu pracy policjantów Wydziału Kryminalnego poprzez wprowadzanie do bazy SWOP informacji o czasie służby, godzinach nadliczbowych i urlopach policjantów.
  • Prowadzi Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych oraz Elektroniczny Rejestr Postępowań Sprawdzających, przesyła korespondencję dotyczącą prowadzonych postępowań, odnotowuje sposób załatwienia spraw.
  • Wprowadza do systemu informatycznego dokumenty rejestracyjne i inne druki w zależności od potrzeb postępowania, a także informacje o wyrokach sądowych po rozstrzygnięciu sprawy, z zachowaniem terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.


Warunki pracy


  • Praca jednozmianowa wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy.

  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w wymuszonej pozycji ciała - pozycja siedząca.

  • Nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

  • Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych (telefon, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka).

  • Pomieszczenie biurowe usytuowane na poziomie + 3 budynku Komendy.

  • Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, m.in. wyposażony w windę wewnętrzną.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Dokumenty wytworzone przez kandydatkę/ kandydata, tj. list motywacyjny, życiorys /curriculum vitae oraz oświadczenia powinny zostać własnoręcznie podpisane i opatrzone datą. Prosimy zwrócić uwagę, aby oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dotyczyło naboru organizowanego w KPP w Olkuszu.

  • Zachęcamy do skorzystania z wzoru oświadczenia załączonego do niniejszej oferty.

  • Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie opatrzonej dopiskiem "Inspektor Wydziału Kryminalnego" lub "ogłoszenie nr 121460".

  • W przypadku dostarczenia aplikacji za pośrednictwem firm świadczących usługi pocztowe o terminowości wpływu oferty do KPP w Olkuszu decyduje data stempla pocztowego. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane na adres e-mail nie będą rozpatrywane.

  • Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne będą brakowane wg obowiązujących w tym zakresie przepisów.

  • Do składania aplikacji zachęcamy osoby niepełnosprawne.

  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 1.850,- zł (tj. mnożnik 1,6955 kwoty bazowej) + dodatek z tytułu posiadanej wysługi lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 % do 20% wynagrodzenia, w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

  • Stanowisko dostępne od 1 czerwca 2023 roku.
    Zatrudnienie będzie jednak możliwe dopiero po uzyskaniu wymaganego poświadczenia bezpieczeństwa, jeśli aktualnie kandydatka/ kandydat go nie posiada.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, korzystania z internetu, w tym obsługi poczty elektronicznej oraz aplikacji komputerowych
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Umiejętność współpracy
  • Komunikatywność
  • Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, zasad wykonywania czynności kancelaryjnych w KWP w Krakowie i jednostkach podległych, przepisów dotyczących metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji oraz regulujących przetwarzanie danych w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej i archiwizacyjnej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • Umiejętność obsługi klienta
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Obowiązkowość
  • Sumienność i dokładność
  • Dążenie do rozwoju zawodowego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (zgodne z RODO)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych. Oświadczenia tego nie musisz składać, jeśli do aplikacji dołączysz kopię poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających odbycie przeszkolenia w zakresie obsługi kancelaryjnej i archiwizacyjnej
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydane przez ABW lub Policję
  • Kopia książeczki wojskowej (strony z danymi osobowymi oraz adnotacją o przeniesieniu do rezerwy)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-06-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
    ul. Jana Pawła II 32
    32-300 Olkusz

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/05/2023
    Wymiar etatu:
    Niepełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi