Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi sekretarskiej w Wydziale do walki z Przestępczością Przeciwko Życiu i Zdrowiu (od dnia 01.09.2025 r. Wydział Dochodzeniowo - Śledczy)

34-400 Nowy Targ ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1 A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestruje pocztę dzienną przychodzącą i wychodzącą,
  • przesyła korespondencje zgodnie z dekretacja do właściwych komórek/jednostek organizacyjnych,
  • prowadzi zbiór przepisów prawnych, aktualizuje teczki zawierające wytyczne i zarządzenia Wydziału,
  • przygotowuje projekty odpowiedzi na korespondencje przychodzącą z innych jednostek Policji, instytucji państwowych oraz podmiotów prywatnych na polecenie przełożonego,
  • gromadzi ostatecznie załatwione akty spraw Wydziału, sporządza spisy akt kontrolnych przeznaczonych do archiwizacji,
  • przesyła zgodnie z wymaganiami przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Postepowania Karnego podjęte decyzje merytoryczne postępowań do uczestników postępowań,
  • udziela informacji interesantom,
  • przedkłada bezpośredniemu przełożonemu wpływającą i wychodzącą dokumentację.


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

  • na stanowisku występuje oświetlenie sztuczne oraz naturalne,

  • obsługa innych urządzeń biurowych np. kserokopiarka, skaner, telefon,

  • budynek jest przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odpowiedzialność i samodyscyplina
  • Obsługa komputera ( znajomość edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego) oraz urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość kodeksu karnego
  • Znajomość kodeksu postepowania karnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organu bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów lub współpracy z tymi organami (Dz. U. z 2023 r. poz. 342 z późn. zm.) - obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
    • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu
    ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1 A
    34-400 Nowy Targ
    (sekretariat, I piętro budynku)




    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/08/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi