Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w MiliczuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor56-300 Milicz, ul. Kościuszki 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Koordynacja pracy w Zespole Wspomagającym;
- Realizacja zadań z zakresu postępowań szkodowych w mieniu Policji;
- Rozliczanie delegacji służbowych;
- Rozliczanie mandatów karnych gotówkowych;
- Prowadzenie zagadnień z zakresu darowizn oraz wpłat na Fundusz Wsparcia Policji.
Warunki pracyPraca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, faks), budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnym narządem ruchu, praca na poziomie parteru po przejściu pierwszego piętra.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.
W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia o naborze, numer telefonu oraz adres e-mail. Kandydatka/kandydat, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru i jego zakończeniu.
Aplikacje niekompletne, lub złożone/nadesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Po zakończonym naborze istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów aplikacyjnych.
Wszelkich informacji o naborze udziela inspektor ds. Kadr i Szkolenia mgr Jadwiga Sługocka.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość aktualnych przepisów dot. finansów publicznych, rachunkowości, ustawy o Policji
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- poświadczenie bezpieczeństwa
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypaku osób niepełnosprawnych.Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-26
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu