Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Miliczu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

56-300 Milicz, ul. Kościuszki 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynacja pracy w Zespole Wspomagającym;
  • Realizacja zadań z zakresu postępowań szkodowych w mieniu Policji;
  • Rozliczanie delegacji służbowych;
  • Rozliczanie mandatów karnych gotówkowych;
  • Prowadzenie zagadnień z zakresu darowizn oraz wpłat na Fundusz Wsparcia Policji.


Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, faks), budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnym narządem ruchu, praca na poziomie parteru po przejściu pierwszego piętra.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.
W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia o naborze, numer telefonu oraz adres e-mail. Kandydatka/kandydat, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru i jego zakończeniu.
Aplikacje niekompletne, lub złożone/nadesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Po zakończonym naborze istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów aplikacyjnych.
Wszelkich informacji o naborze udziela inspektor ds. Kadr i Szkolenia mgr Jadwiga Sługocka.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość aktualnych przepisów dot. finansów publicznych, rachunkowości, ustawy o Policji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypaku osób niepełnosprawnych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi