Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Lublinie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw ewidencji sprzętu w Zespole Gospodarki Materiałowo-Technicznej Wydziału Wspomagającego KMP w Lublinie

20-064 Lublin ul. Północna 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego, biurowego, kulturalno-oświatowego, kuchenno-stołówkowego, techniki policyjnej, ppoż., sprzętu specjalnego oraz medycznego będącego w użytkowaniu KMP w Lublinie, w oparciu o otrzymywane dokumenty przychodowe-rozchodowe, w tym w elektronicznym Systemie Wspomgania Obsługi Policji.
  • Planuje i koordynuje przeglądy oraz proces legalizacji i napraw sprzętu: biurowego, techniki policyjnej i ppoż. będącego w użytkowniu KMP w Lublinie.
  • Opracowuje tabele należności sprzętu dla jednostek i uzgadnia stany ilościowe sprzętu z ewidencją główną prowadzoną w KWP w Lublinie.
  • Przygotowuje dokumenty dotyczące brakowania sprzętu zużytego, wyeksploatowanego oraz zniszczonego o znikomej wartości użytkowej.
  • Prowadzi dokumentaję serwisu kserokopiarek będących na stanie KMP w Lublinie, przyjmuje zgłoszenia awarii oraz koordynuje proces zlecenia napraw urządzeń powielających.
  • Prowadzi rejestr faktur oraz opracowuje otrzymane rachunki i faktury za naprawę i konserwację kserokopiarek w celu realizacji należności.
  • Prowadzi dokumentację związaną z gospodarką, urządzeniami do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz urządzeniami do pomiaru prędkości, w tym zgłaszanie napraw i legalizacji urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz urządzeń do pomiaru prędkości.


Warunki pracy

 Miejsce pracy w siedzibie urzędu: parter skrzydła C obiektu KMP w Lublinie. Wejście do budynku głównego - skrzydło A posiada stosowny podjazd dla osób poruszającyuch się na wózkach inwalidzkich, natomiast skrzydło C budynku nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Kopiami dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego są: kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakresów czynności potwierdzających zamknięty okres wymaganego czasu pracy.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i włanoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia.


ZATRUDNIENIE OSOBY WYŁONIONEJ W DRODZE NABORU MOŻE NASTĄPIĆ PO WYDANIU UPOWAŻNIENIA DO DOSTĘPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZULĄ "POUFNE" LUB POTWIERDZENIE FAKTU WYDANIA I WAŻNOŚCI UPOWAŻNIENIA W PRZYPADKU LEGITYMOWANIA SIĘ UPOWAŻNIENIEM WYDANYM PRZEZ UPRAWNIONY PODMIOT.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
na stanowisku kancelaryjno-biurowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o Policji, o służbie cywilnej, o rachunkowości, kodeks postępowania administarcyjnego
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczjącego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
  • komunikatywność, zdyscyplinowanie, samodzielność w rozwiązywaniu problemów , umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczjącego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Lublinie Wydział Kadr i Szkolenia ul. Północna 3, 20-064 Lublin z dopiskiem "OFERTA ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO: INSPEKTOR WYDZIAŁU WSPOMAGAJĄCEGO KMP W LUBLINIE"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi