Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie
ul. Mickiewicza 45, 37-600 Lubaczów


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadzanie inspekcji i kontroli terenowych w zakresie przestrzegania przepisów prawa budowlanego
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie
  • Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i pism
  • Prowadzenie spraw wynikających ze złożonych skarg i wniosków z zakresu naruszenia przepisów prawa budowlanego
  • Prowadzenie ewidencji i rejestrów prowadzonych w inspektoracie, sporządzanie sprawozdań
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrofy budowlanej
  • Nakładanie grzywien w drodze mandatu karnego za wykroczenia określone w art. 93 Prawa budowlanego


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą. Wyjazdy w teren samochodem służbowym (prowadzenie samochodu) w celu wykonywania czynności inspekcyjno-kontrolnych robót budowlanych i obiektów budowlanych. Podczas kontroli możliwość pracy na wysokości, na zewnątrz obiektów, przy zmiennych warunkach pogodowych. Narzędzie pracy – komputer, urządzenia biurowe, aparat fotograficzny, przyrządy pomiarowe. Praca pod presją czasu, liczne kontakty bezpośrednie i telefoniczne z interesantami i osobami kontrolowanymi. Bariery architektoniczne: lokal inspektoratu mieści się w budynku nie przystosowanym do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich - schody zewnętrzne, klatka schodowa, brak windy i pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych. Samochody służbowe nie są przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Narażenie na stres związany z obsługą interesantów i wykonywanym zakresem obowiązków.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (16) 6322828 w godzinach od 8.00 - 15.00.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko inspektora".
Dokumenty złożone do celów rekrutacji nie podlegają zwrotowi.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie, pozostałe osoby nie będą informowane.
List motywacyjny oraz składane oświadczenia winny być opatrzone podpisem.
Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych i przepisów wykonawczych
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i procedur obowiązujących w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Komunikatywność, kultura osobista
  • Umiejętność obsługi klientów urzędu i pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia budowlane


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia uprawnień budowlanych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-05-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi