Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw komunikacji społecznej w Biurze Wojewody

90-926 Łódź Piotrkowska 104

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • monitorowanie portali społecznościach pod względem wyrażanych opinii nt. pracy Wojewody Łódzkiego, Urzędu oraz organów administracji zespolonej oraz jednostek podporządkowanych i nadzorowanych przez Wojewodę Łódzkiego. Obróbka graficzna zdjęć, przygotowywanie materiałów graficznych na stronę internetową Urzędu oraz na portale społecznościowe;
  • zapewnianie obsługi medialnej podczas wyjazdów służbowych oraz innych wydarzeń z udziałem kierownictwa Urzędu;
  • pomoc w działalności prasowo-informacyjnej jednostkom organizacyjnym, podległym Wojewodzie Łódzkiemu;
  • redagowanie przeglądów prasy lokalnej i ogólnopolskiej;
  • prowadzenie spraw związanych z obsługą Biuletynu Informacji Publicznej w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi;
  • nadzorowanie – we współpracy z wydziałami Urzędu – spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej. Prowadzenie ogólnego rejestru odpowiedzi udzielanych na wnioski o udostępnienie informacji publicznej.


Warunki pracy

Czynniki szczególne: praca w terenie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnętrz, praca w stresie pod presją czasu oraz gotowość do wykonywania czynności służbowych poza normatywnym czasem pracy, w tym w dni ustawowo wolne od pracy.


Kontakty zewnętrzne:


kilka razy dziennie: z dziennikarzami – przekazywanie informacji, komunikatów, wyjaśnień, udzielanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy,


kilka razy w tygodniu: z podmiotami organizującymi wydarzenia medialne (instytucje państwowe, samorządowe, organizacje społeczne) - do ustalenia szczegółów organizacyjnych, scenariusza, charakteru wydarzenia, uzyskania dodatkowych informacji,


kilka razy w roku: z ministrem właściwym do spraw administracji – przekazywanie informacji zgodnie z rozporządzeniem o BIP, z przedstawicielami służb mundurowych oraz organizacyjno-prasowych ministerstw, urzędów centralnych itp. – współpraca w przygotowaniu i obsłudze wydarzeń, wymagających wysokiego poziomu bezpieczeństwa i organizowanych w miejscach publicznych (np. wizyta prezesa rady ministrów),


Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózkach inwalidzkich.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 5 000 + dodatek stażowy


Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 409).


Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.


Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich ,,Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.


W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.


Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie ofert zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod 426****** lub 42 664-13-66


„W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca/staż w obszarze komunikacji społecznej lub zarządzania informacją

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, znajomość aktualnej sytuacji społeczno-politycznej i funkcjonowania rynku mediów, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętności organizacyjne i współpracy, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, łatwość, poprawność i zwięzłość w pisaniu tekstów informacyjnych;
  • umiejętność pracy w programach graficznych do obróbki zdjęć (np. Canva);
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prowadzenie portali społecznościowych lub organizowanie konferencji prasowych;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-05-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    Kancelaria Główna Urzędu, bud.C
    90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
    z dopiskiem Oferta pracy nr 151458

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/05/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi