Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty w Łodzi

Łódzki Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej urzędu w Wydziale Organizacyjnym

90-446 Łódź al. Kościuszki 120a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmuje i rozdziela korespondencję przychodzącą do urzędu oraz ewidencjonuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą z urzędu, w tym wysyła korespondencje i przesyłki
  • prowadzi czynności kancelaryjne dotyczące realizowanych przez Kuratora Oświaty zadań w zakresie turystyki i wypoczynku
  • odbiera korespondencję (ePUAP) i dostarcza do sekretariatu Kuratora
  • obsługuje korespondencję realizowaną drogą elektroniczną oraz za pośrednictwem faksu
  • obsługuje klienta zewnętrznego i wewnętrznego oraz udziela klientom informacji dotyczących komórek organizacyjnych lub osób właściwych do załatwienia konkretnej sprawy
  • wykonuje inne czynności zlecone przez bezpośrednich przełożonych pozostające w zakresie właściwości rzeczowej wydziału.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- elementem procesu pracy jest stres związany z zakresem realizowanych zadań,
- praca wiąże się z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno–biurowych,
- budynek nie posiada udogodnień dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
- budynek nie jest wyposażony w windę,
- pomieszczenia higieniczno – sanitarne nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w pracy związanej z obsługą klienta


pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, programy do obsługi poczty elektronicznej)
  • komunikatywność, rzetelność, sumienność
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość systemu EZD
  • znajomość zasad archiwizacji dokumentów (ukończony kurs kancelaryjno archiwalny)
  • znajomość zasad organizacji turystyki i wypoczynku dzieci i młodzieży
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • świadectwo ukończenia kursu kancelaryjno - archiwalnego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-12-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty w Łodzi
    al. Kościuszki 120a
    90-446 Łódź
    pok. 02 - Kancelaria

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/12/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi