Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Referacie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadza kontrole warunków pracy/ pełnienia służby oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostkach, w celu bieżącego informowania pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz podejmowania działań korygujących, zmierzających do poprawy stanu BHP.
  • Przeprowadza szkolenia wstępne ogólnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy/ służby w celu zaznajomienia pracowników, funkcjonariuszy służby celno – skarbowej, praktykantów i stażystów z przepisami i zasadami BHP oraz zasadami udzielania pierwszej pomocy.
  • Ustala okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy, wypadków podczas pełnienia służby, wypadków w drodze do pracy i z pracy, wypadków w drodze do lub z miejsca pełnienia służby oraz chorób zawodowych, w celu identyfikacji zagrożeń w środowisku pracy/ służby oraz zastosowania odpowiednich środków zapobiegających podobnym zdarzeniom.
  • Dokonuje oceny ryzyka zawodowego w celu identyfikacji zagrożeń, podejmowania działań zapobiegawczych, stosowania środków profilaktycznych zmniejszających ryzyko oraz dostarcza pracownikom i funkcjonariuszom służby celno – skarbowej informacje dotyczące bezpiecznego wykonywania zadań.
  • Sporządza i przedstawia pracodawcy okresowe analizy stanu bhp, zawierające propozycje rozstrzygnięć technicznych i organizacyjnych w celu zapobiegania zagrożeniom życia i zdrowia pracowników i funkcjonariuszy służby celno – skarbowej oraz poprawy warunków pracy/ pełnienia służby.
  • Współpracuje z laboratoriami w zakresie organizacji badań i pomiarów środowiska pracy oraz z lekarzem medycyny pracy w zakresie organizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej.
  • Opracowuje i aktualizuje projekty prawa wewnętrznego oraz instrukcje stanowiskowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy/ służby w celu dostarczenia pracownikom informacji dotyczących sposobów postępowania oraz bezpiecznego wykonywania powierzonych zadań.
  • Prowadzi niezbędne rejestry i dokumentacje dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy/ służby.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego w siedzibie Urzędu oraz praca w terenie,

  • praca przeważnie siedząca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

  • narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka itp.),


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko  pracy  oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,

  • stanowisko pracy zlokalizowane na IV piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,

  • budynek wyposażony w windę umożliwiającą wjazd tylko do III pietra co ogranicza osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do IV piętra budynku,

  • budynek posiada podjazd dla wózków inwalidzkich,

  • na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

WYMAGANE OŚWIADCZENIA I KWESTIONARIUSZ OSOBOWY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE TWOIM WŁASNORĘCZNYM PODPISEM.


Nie rozpatrzymy ofert niespełniających wymagań formalnych lub otrzymanych po terminie, a także ofert składanych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.


Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych przez Ciebie dokumentów. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.


Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego, o jego miejscu i terminie powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.


Oferty odrzucone oraz oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w naborze zniszczymy po zakończeniu naboru, natomiast aplikacje maksymalnie 5 najlepszych kandydatek/kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru – po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.


Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.


Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi oraz wzory oświadczeń są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen


Dodatkowe informacje możesz uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-10-350 lub (42) 25-47-135.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów i zasad dotyczących BHP i udzielania pierwszej pomocy oraz podstawowa znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • grzeczność i uprzejmość,
  • otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami,
  • umiejętność analizowania i interpretacji przepisów,
  • umiejętność redagowania pism oraz precyzyjnego formułowania i argumentowania wypowiedzi,
  • umiejętność analizy zdarzeń oraz formułowania wniosków i zaleceń,
  • obsługa MS Office (Word oraz Excel),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • wiedza w zakresie obsługi aplikacji i systemów informatycznych Ministerstwa Finansów.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia - Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 01 sierpnia 1972 r.,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    z dopiskiem: „oferta pracy nr 69809 – inspektor ds. BHP”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi