Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Łodzi

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi elektronicznej platformy PUE i gospodarki mandatowej w zakresie mandatów karnych kredytowanych w Wydziale Kryminalnym VI Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi

Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie mandatów karnych na platformie PUE - Portal Usług Elektronicznych Urzędu Skarbowego w Opolu,
  • pobieranie bloczków mandatów karnych z Izby Skarbowej w Łodzi na podstawie zapotrzebowania złożonego na Platformie Usług Elektronicznych (PUE),
  • przyjmowanie od funkcjonariuszy potwierdzeń nałożenia grzywny w drodze mandatu karnego kredytowanego oraz rozliczanie funkcjonariuszy z posiadanych odcinków potwierdzeń nałożenia grzywny w drodze mandatu karnego kredytowanego,
  • prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania w zakresie bloczków mandatowych pobranych i zdanych,
  • udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych w zakresie gospodarki materiałowo - technicznej i biurowej.


Warunki pracy

praca o charakterze administracyjno - biurowym, narzędzia i materiały pracy - komputer, praca na pierwszym piętrze budynku - brak windy

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi 2939,- zł. brutto + wysługa. Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu 47 841 16 25.
Aplikacje prosimy składać za pośrednictwem urzędu pocztowego.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność współpracy,
  • umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej, numer ogłoszenia: 69145"

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi