Opis stanowiska pracy
Kuratorium Oświaty w ŁodziŁódzki Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługa sekretariatu oraz obsługa komisji przetargowej w Wydziale OrganizacyjnymKuratorium Oświaty w Łodzi
al. Kościuszki 120a
90-446 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Segregowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów wpływających i wychodzących z Wydziału zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego.
- Rejestrowanie wpływających do Wydziału interwencji i skarg (telefonicznie, pocztą elektroniczną, osobiście przez zainteresowanych, w tym anonimowo) dotyczących spraw prowadzonych przez Wydział.
- Współpraca w zakresie wymiany i rejestracji korespondencji z kancelarią i sekretariatami pozostałych wydziałów oraz innymi komórkami organizacyjnymi Kuratorium. Wspomaganie organizacyjne zadań Wydziału.
- Zakładanie i prowadzenie należących do specyfiki Wydziału teczek akt, spisu prowadzenia spraw, prowadzenie ewidencji wykorzystywania samochodów służbowych obsługujących Kuratorium Oświaty w Łodzi.
- Prowadzenie spraw w zakresie obsługi komisji przetargowej oraz kompletowanie dokumentacji przetargowej każdego prowadzonego postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego. Prowadzenie rejestru o udzielonych zamówieniach publicznych o wartości poniżej progu bagatelności.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego wchodzących w zakres zadań Wydziału.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- elementem procesu pracy jest stres związany z zakresem realizowanych zadań,
- praca wiąże się z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno–biurowych,
- budynek nie posiada udogodnień dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
- budynek nie jest wyposażony w windę,
- pomieszczenia higieniczno – sanitarne nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) oraz niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie i zasadach selekcji kandydatów. Osoby, których oferty zostaną odrzucone na etapie analizy formalnej, nie będą powiadamiane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
Wszystkie oświadczenia składające się na ofertę oraz list motywacyjny winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 600 - 4 000 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (42) 636-22-61
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe zawodowe z zakresu administracji, ekonomii lub zarządzania
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno - biurowej lub w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność posługiwania się komputerem w zakresie aplikacji wchodzących w skład MS Office
- komunikatywność
- umiejętność logicznego myślenia, selekcji informacji
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność korzystania z przepisów prawa
- umiejętność korzystania z urządzeń biurowych
- wysoki poziom kultury osobistej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- ukończone formy doskonalenia z zakresu zamówień publicznych
- znajomość języka angielskiego - poziom A2
- umiejętność konstruowania podstawowych umów dotyczących zlecania usług, dostaw lub robót budowlanych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kwestionariusz osobowy dla osoby obiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopia dokumentu poświadczającego ukończone formy doskonalenia z zakresu zamówień publicznychDokumenty należy złożyć do: 2020-07-27
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Łodzi
90-446 Łódź, al. T. Kościuszki 120a
z dopiskiem: oferta pracy WO - 22