Opis stanowiska pracy
Łódzki Urząd Wojewódzki w ŁodziDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi administracyjnej Wydziału w Wydziale Spraw Obywatelskich i CudzoziemcówŁódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie wydziałowych ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych w celu bieżącej aktualizacji stanu środków w Wydziale,
- weryfikacja faktur pod względem merytorycznym w celu prawidłowości realizacji operacji gospodarczych dotyczących Wydziału,
- nadzór techniczny w celu zabezpieczenia właściwego funkcjonowania Wydziału,
- zaopatrywanie komórek organizacyjnych Wydziału w materiały biurowe, druki ścisłego zarachowania, sprzęt informatyczny i biurowy w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania Wydziału,
Warunki pracyCzynniki uciążliwe: brak
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy w tygodniu: USC, Gminy, MSWiA, PWPW, UDSC
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: http://www.lodzkie.eu/page/86,praca-w-urzedzie.html
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2 600,00 zł + dodatek stażowy
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2018 r., poz.1559).
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty ogłoszenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- przeszkolenie w zakresie obsługi komputera na poziomie podstawowym,
- uprawnienie dostępu do informacji niejawnej o klauzuli zastrzeżone,
- doświadczenie w pracy biurowej
- doświadczenie w obszarze zamówień publicznych,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-09-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu