Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw finansowania i rozliczeń w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współpraca w zakresie opracowywania zbiorczych rocznych i wieloletnich materiałów planistycznych do projektu budżetu Wojewody oraz jego realizacja – zamówienia publiczne. Opisywania dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującym prawe i obowiązującymi wymogami,
  • współpraca w zakresie opracowywania zbiorczych dokumentów oraz sprawozdań z realizacji wydatków na zadania własne, zlecone i realizowane na podstawie porozumień,
  • sporządzanie projektów umów i porozumień oraz nadzoru nad zgodnością dokonywanych zamówień z ustawą prawo zamówień publicznych oraz uczestnictwo w kontrolach JST w zakresie realizacji zadań OC,
  • współpraca w zakresie opracowywania wniosków dotyczących zmian w budżecie Wojewody (układ wykonawczy i zadaniowy) oraz uzgadnianie ewidencji wydatków,
  • koordynowanie prac nad planowaniem i realizacją budżetu zadaniowego w Wydziale oraz współpraca przy prowadzeniu ewidencji dowodów księgowych, wniosków i umów,
  • opisywanie poleceń wyjazdów służbowych w zakresie wydatków strukturalnych i budżetu zadaniowego,
  • współpraca w opracowywaniu, aktualizacji i realizacji Programu doskonalenia obrony cywilnej województwa łódzkiego,
  • współpraca w opracowywaniu i aktualizacji Planu obrony cywilnej – w części dotyczącej finansowania i szkoleń.


Warunki pracy

czynniki uciążliwe: krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy w miesiącu: pracownicy jednostek samorządu terytorialnego, firmy zewnętrzne (zakupy sprzętu i usług)
kilka razy w roku: pracownicy jednostek zespolonej i niezespolonej administracji rządowej w województwie łódzkim, pracownicy instytucji zewnętrznych przeprowadzających kontrole w Urzędzie, stowarzyszenia.
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: http://www.lodzkie.eu/page/86,praca-w-urzedzie.html
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2600,00 zł
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2018 r., poz.1559).
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty ogłoszenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP, finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, rozporządzenia RM w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin,
  • umiejętności: komunikatywność, analityczne myślenie, stosowania prawa w praktyce, rozwiązywania problemów i szybkiego podejmowania decyzji, dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: studia/szkolenie z zakresu finansów publicznych,
  • szkolenie podstawowe z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej, szkolenia z zakresu finansów publicznych i zamówień publicznych,
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dokumentów o klauzuli „zastrzeżone”,
  • umiejętność obsługi aplikacji BUZA,
  • odporność na stres.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Punkt Obsługi Klienta bud.C
    90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
    z dopiskiem Oferta pracy nr 43277

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi