Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/06/2018.

Opis stanowiska pracy


Okręgowy Urząd Miar w Łodzi

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Okręgowy Urząd Miar
ul. Narutowicza 75
90-132 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie sprawdzeń i wzorcowań przyrządów pomiarowych według istniejących procedur
  • obsługa klienta, w tym prowadzenie rejestru zgłoszeń przyrządów pomiarowych
  • pomoc w opracowywaniu procedur pomiarowych


Warunki pracy

praca przy komputerze, delegacje służbowe

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani będą powiadomieni telefonicznie lub mailowo o rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone można odebrać osobiście w pokoju 104 , pozostałe zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 m-cy od zakończenia naboru. Prosimy o składanie dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Rekrutacja do Wydziału Termodynamiki na stanowisko Inspektora".

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze metrologii

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Prawo o miarach
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • podstawowa wiedza techniczna w zakresie sprawdzeń i wzorcowań przyrządów pomiarowych w obszarze funkcjonowania wydziału (przepływy i objętość cieczy, temperatura, ciśnienie) i/lub pomiary wielkości elektrycznych
  • komunikatywność, rzetelność, uczciwość, uprzejmość, sumienność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad funkcjonowania systemów zarządzania,
  • zdolności manualne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność komunikacji z klientem.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    25/05/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry