Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów budżetowych dysponenta III stopnia części 85/10-województwo łódzkie, kontrolowanie i dekretowanie dokumentów księgowych; księgowanie operacji finansowych w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych: Rb-23 miesięczne/roczne sprawozdanie o stanie środków na rachunku bankowym w zakresie dysponenta III stopnia zgodnie z ewidencją księgową; Rb-27 miesięczne/roczne z wykonania planu dochodów budżetowych; Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności;
  • kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów w celu zapewnienia poprawności informacji wprowadzonych do bazy danych,
  • sporządzanie bilansu jednostki, rachunku zysków i strat jednostki, zestawienie zmian w Funduszu jednostki w zakresie dochodów Skarbu Państwa dysponenta III stopnia części 85/10 – województwo łódzkie, zgodnie z ustawą o rachunkowości,
  • obsługa programu NBE w zakresie łączenia się z Narodowym Bankiem Polskim, w celu dostępu oraz ustalenia aktualnego stanu środków na rachunku bieżącym dochodów dysponenta III stopnia części 85/10 – województwo łódzkie, sporządzanie przelewów programie NBE,
  • obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa – TREZOR – wprowadzanie danych,
  • planowanie dochodów budżetowych przewidywanych do uzyskania przez Urząd oraz opracowywanie projektów planów w tym zakresie,
  • współdziałanie z wydziałami merytorycznymi w zakresie obsługiwanych dochodów budżetowych dysponenta III stopnia w celu dokonania uzgodnień.


Warunki pracy

praca samodzielna
praca wymagająca koncentracji
czynniki uciążliwe: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w
godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku -
utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2600,00 zł brutto ogółem
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów
na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2016
poz.1345 ze zm.).
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą
bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne,
przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też
jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci powinni składać aplikacje w zamkniętych kopertach w Punkcie Obsługi Klienta
ŁUW w Łodzi lub przesłać dokumenty za pośrednictwem operatora pocztowego na wskazany
w ogłoszeniu adres. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa
się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich „Wymaganych dokumentów
i oświadczeń” nie podlega rozpatrzeniu.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie ofert - zostaną
zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego
przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mail (informacja o dalszych etapach może
być przesłana w formie elektronicznej).
Informujemy, iż na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
danych osobowych każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz
ich poprawiania (Dz. U. z 2016 poz.922 t.j.)
Siedziba administratora danych :
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od daty zakończenia
naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-51.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca/staż w służbach finansowo-księgowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła znajomość obsługi pakietu Microsoft Office – w szczególności aplikacja Excel oraz Word);
  • dyspozycyjność,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • odporność na stres,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizacji czasu pracy,
  • rzetelność, wytrwałość,
  • terminowość, cierpliwość.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • ukończony kurs księgowości budżetowej i finansowej,
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • znajomość klasyfikacji oraz zasad rachunkowości budżetowej
  • umiejętność obsługi programów z zakresu obsługi finansowo – księgowej i bankowości elektronicznej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi