Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Limanowej

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw organizacyjno-biurowych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Limanowej

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Limanowej
ul. Matki Boskiej Bolesnej 16
34 - 600 Limanowa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie kancelarii ogólnej i archiwum zakładowego;
  • zapewnienie wlaściwego obiegu dokumentów;
  • obsługa sekretariatu;
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikających z Prawa Budowlanego, obowiązującej w Inspektoracie instrukcji kancelaryjnej oraz wewnętrznych zarządzeń i poleceń służbowych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlnego
  • gospodarka materiałami biurowymi w Inspektoracie;
  • prowadzenie spraw dotyczących podróży służbowych pracowników Inspektoratu;
  • prowadenie kart drogowych i rozliczenia samochodu slużbowego;
  • prowadzenie wysyłki korespondencji wychodzacej z Inspektoratu;
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych;
  • przygotowywanie dokumentacji do przekazywania do archiwum zakładowego jednostki;
  • współpraca z instytucjami i organami administracji na terenie powiatu i województwa w zakresie regulowanym ustawą KPA;
  • prowadzenie rozliczeń mandatów karnych.


Warunki pracy

Osoba zatrudniona na stanowisku "Inspektor" pracować będzie w siedzibie Inspektoratu w Limanowej. Miejsce pracy mieści się na I piętrze budynku, miejsce nie jest wyposażone w windę. Jest to praca biurowa z wykorzystaniem urządzeń biurowych tj. komputer, drukarka, ksero, faks, skaner.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie bądź drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w sekretariacie PINB w Limanowej. Oferty kandydatów którzy nie spełnili wymagań formalnych w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia procedury naboru ulegają zniszczeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 18 3375685.
Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona w takcie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
pracy w organach administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość organizacji i zasad funkcjonowania organów administracji publicznych
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
  • znajomość zasad archiwizacji dokumentów
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność redagowania pism
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • komunikatywność;
  • systematyczność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/07/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi