Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Łasku

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji
ul. 9 Maja 32/36
98-100 Łask

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji mobilizacyjno - obronnej,
  • opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji dotycządzej działanie jednostki w sytuacjach kryzysowych,
  • wprowadzanie danych statystycznych do policyjnych systemów informatycznych,
  • przygotowywanie i analiza stanu bezpieczeństwa jednostki,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem pozwoleń na posiadanie broni pneumatycznej.


Warunki pracy

- praca biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- możliwość poruszania się po budynku ograniczona, brak wind, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, brak drzwi automatycznie otwierających się.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie obliczone wg mnożnika 1,1207 (t.j. 2100,01 zł brutto) + dodatek z wysługę lat,
- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu (test wiedzy) zostaną poinformowani telefonicznie,
- test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o Policji.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (043) 675 69 40, (043) 675 69 02

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi komputera
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiętnosć pracy w zespole
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość problematyki mobilizacyjno - obronnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi