Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w ŁaskuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Powiatowa Policji
ul. 9 Maja 32/36
98-100 Łask
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji mobilizacyjno - obronnej,
- opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji dotycządzej działanie jednostki w sytuacjach kryzysowych,
- wprowadzanie danych statystycznych do policyjnych systemów informatycznych,
- przygotowywanie i analiza stanu bezpieczeństwa jednostki,
- prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem pozwoleń na posiadanie broni pneumatycznej.
Warunki pracy- praca biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- możliwość poruszania się po budynku ograniczona, brak wind, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, brak drzwi automatycznie otwierających się.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie obliczone wg mnożnika 1,1207 (t.j. 2100,01 zł brutto) + dodatek z wysługę lat,
- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu (test wiedzy) zostaną poinformowani telefonicznie,
- test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o Policji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (043) 675 69 40, (043) 675 69 02
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość obsługi komputera
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiętnosć pracy w zespole
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość problematyki mobilizacyjno - obronnej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu