Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Koninie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Miejska Policji w Koninie
ul. Przemysłowa 2
62-510 Konin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Weryfikowanie poprawności wypełniania kart zdarzeń drogowych.
  • Przygotowywanie pism dotyczących zaistniałych zdarzeń drogowych dla firm ubezpieczeniowych.
  • Analizowanie zdarzeń drogowych.
  • Ocenianie i analizowanie stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowym na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Koninie oraz zapewnienie danych statystycznych i ewidencyjnych.


Warunki pracy

Praca biurowo - administracyjna w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Praca przy komputerze. Dostęp do urządzeń telekomunikacyjych: telefon, faks.
Brak czynników uciążliwych oraz szkodliwych dla zdrowia.




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, dane do korespondencji oraz adres mailowy.
Oferty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku pracy ustalone jest według mnożnika kwoty bazowej 1,1645 i wynosi 2182,09 zł brutto plus dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%).
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 12 miesięcy.
Życiorys/CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Koninie pod adresem: www.konin.policja.gov.pl w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) w zakładce "Nabór do służby cywilnej".
Planowane techniki i metody naboru: test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, dlatego proszę nie załączać oryginałów ani suplementów do dyplomów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 63 247-21-95 lub 63 247-21-90.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku w administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność komunikowania się, pracy w zespole oraz interpretacji przepisów.
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz typowych urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów ustawy Prawo ruchu drogowego.
  • Dostęp do informacji o klauzuli "poufne".


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi