Opis stanowiska pracy


Wojskowa Komenda Uzupełnień w Kłodzku

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Kłodzku
ul. Walecznych 61
57-300 Kłodzko

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie dokumentów ewidencyjnych oraz właściwego układu kartoteki ewidencyjnej rezerw wydzielanych z zasobów Sił Zbrojnych do zabezpieczenia funkcjonowania państwa;
  • Reklamowanie od obowiązku czynnej słuzby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny;
  • Przedstawianie Szefowi Wydziału propozycji decyzji w sprawach odmowy reklamacji na wniosek;
  • Prowadzenie zestawienia jednostek przewidzianych do militaryzacji oraz jednostek stanowiących bazę formowania specjalnie tworzonych jednostek zmilitaryzowanych na terenie działania WKU, do których w czasie pokoju nadaje się przydziały organizacyjno - mobilizacyjne;
  • Przechowywanie wypełnionych kart gotowości jednostek przewidzianych do militaryzacji oraz odcinków "B" doręczonych kart przydziału wystawionych dla żołnierzy rezerwy;
  • Dostarczenie organom samorządu terytorialnego w ramach Akcji Kurierskiej wezwań imiennych dla określonych osób do jednostek zmilitaryzowanych w resorcie obrony narodowej
  • Nadawanie przydziałów organizacyjno - mobilizacyjnych do jednostek przewidzianych do militaryzacji, zmilitaryzowanych oraz oddziałów samoobrony.


Warunki pracy

Praca biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych. Stres związany z obsługą interesantów, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów, wyjazdy służbowe.
Bariery architektoniczne: brak wind, toalety nie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa na zastępstwo bez możliwości przedłużenia umowy.
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego (brutto) 2512,82 zł.
Dokumenty aplikacyjne będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej w terminie podanym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub na adres e-mail o kolejnym etapie naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 261- 647 -426, 261-647-447.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje kandydatek/kandydatów są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
  • Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Aktywne reagowanie na pojawiające się problemy i zdolność do samodzielnego ich rozwiązywania
  • Umiejętność negocjowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na nadanie pracowniczego przydziału mobilizacyjnego
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167 j.t. z późn. zm.)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi