Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej
Aleja Parkowa 1
28 – 500 Kazimierza Wielka

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie systemami SWD, SODN, KCIK i PSI,
  • obsługa systemów KSIP, Systemu Analitycznego, PESEL, KRS, REGON, OSADZONY (wprowadzanie, sprawdzenia, analiza, typowanie),
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem lokalnej sieci komputerowej,
  • konfigurowanie stanowisk komputerowych, instalowanie oprogramowania komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
  • udzielanie instruktażu pracownikom w zakresie posługiwania się sprzętem i oprogramowaniem komputerowym,
  • obsługa poczty elektronicznej i Internetu,
  • nadzór nad funkcjonowaniem mobilnych terminali noszonych oraz terminali przewoźnych,
  • nadzór nad funkcjonowaniem łączności radiotelefonicznej,
  • obsługa centrali telefonicznej Siemens oraz umiejętność usuwania awarii systemu łączności przewodowej,
  • instalacja nowych łącz i aparatów telefonicznych.


Warunki pracy

Praca biurowa na miejscu, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w systemie jednozmianowym. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Budynek nie jest wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych oraz nie posiada odpowiednio dostosowanych toalet. Praca na drugim piętrze, brak windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
(decyduje data stempla pocztowego). Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e – mailem
o ich terminie.
Zatrudnienie nowego pracownika w KPP może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego
i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. : (41) 350 – 22 – 08.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie sprzętu i oprogramowania,
  • znajomość systemów operacyjnych Windows,
  • dobra znajomość pakietów biurowych MS Office, Open Office,
  • znajomość urządzeń telekomunikacyjnych i teletransmisyjnych (centrali telefonicznej, siłowni elektromagnetycznej, urządzeń pośredniczących i urządzeń końcowych),
  • umiejętność wykorzystania okablowania strukturalnego,
  • umiejętność obsługi urządzeń łączności radiotelefonicznej VHF, programowanie, instalacja oraz naprawa radiotelefonów samochodowych i stacjonarnych,
  • skuteczna komunikacja,
  • umiejętność organizacji pracy zespołowej,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • szybkie działanie w sytuacji problemowej,
  • umiejętność podejmowania decyzji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 – ze zmianami).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia zaświadczenia o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi