Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Hrubieszowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Hrubieszowie
ul. Narutowicza 20, 22-500 Hrubieszów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizowanie procedur dotyczących spraw kadrowych policjantów, na polecenie Komendanta Powiatowego Policji w Hrubieszowie
  • organizowanie i prowadzenie postępowań kwalifikacyjnych w sprawie doboru kandydatów do pracy w komórkach organizacyjnych KPP w Hrubieszowie
  • sporządzanie umów o pracę, umów cywilno - prawnych i rozkazów do celów ewidencyjno – finansowych dotyczących nowo zatrudnionych pracowników cywilnych oraz dokumentów dotyczących zmian obsady etatowej jednostki i przedkładanie ich do zatwierdzenia Komendantowi Powiatowemu Policji
  • prowadzenie akt osobowych pracowników cywilnych oraz dokumentacji kadrowej
  • prowadzenie rejestrów postępowań dyscyplinarnych, rejestru listów i anonimów
  • sprawowanie nadzoru nad postępowaniami dyscyplinarnymi prowadzonymi przeciwko policjantom i pracownikom
  • organizowanie doskonalenia zawodowego funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Policji w Hrubieszowie oraz jednostkach podległych
  • prowadzenie ewidencji wykorzystanych urlopów policjantów i pracowników cywilnych oraz sporządzanie planu urlopów dla całej jednostki
  • sporządzanie sprawozdań ze szkoleń, strzeleckiego, wychowania fizycznego oraz szkoleń odbytych przez policjantów w szkołach Policji


Warunki pracy

Obsługa spraw kadrowych, praca administracyjno – biurowa, wykonywana w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30, praca w terenie – strzelnica, hala sportowa, wymagana dyspozycyjność, krajowe wyjazdy służbowe – szkolenia.
Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku niedostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Praca związana z obsługą kadrową, między innymi przy komputerze powyżej połowy ustawowego czasu pracy. Stała obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty niespełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu (braki dokumentacji lub bez podpisów) bądź przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę (liczy się data wpływu). Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie. Oferty odrzucone zostaną zarchiwizowane. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KPP w Hrubieszowie. Po weryfikacji formalnej ofert, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przystąpienia do kolejnego etapu (testu wiedzy – a po jego pozytywnym zaliczeniu – rozmowa kwalifikacyjna). Test wiedzy przeprowadzony będzie z zakresu Ustawy o Policji, Ustawy o Służbie Cywilnej, Ustawy Kodeks Pracy oraz znajomości struktury organizacyjnej i funkcjonowania Policji.
Dodatkowe informacje: (0...84) 696-62-30.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa aplikacji biurowych, Internetu, baz danych
  • znajomość i stosowanie przepisów prawa w praktyce
  • myślenie analityczne
  • działanie w sytuacjach stresowych
  • praca samodzielna
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy kadrowej w Policji
  • znajomość zasad funkcjonowania struktur organizacyjnych Policji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi