Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw Zespołu Prezydialnego, Kadr i Szkolenia KPP w Grodzisku Wlkp. Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia KPP w Grodzisku Wielkopolskim

62-065 Grodzisk Wielkopolski ul. Drzymały 13

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji resortowej adresowanej do Wydziału Prewencji i Wydziału Ruchu Drogowego oraz przekazywanie jej właściwym funkcjonariuszom
  • prowadzenie dziennika korespondencyjnego Wydziału Prewencji i Wydziału Ruchu Drogowego
  • prowadzenie dziennika pism wychodzących
  • prowadzenie ewidencji notatników służbowych – wydawanie i rozliczanie z przedmiotowych notatników policjantów pionu prewencji i ruchu drogowego
  • prowadzenie ewidencji mandatowej - sprawowanie funkcji koordynatora zadań w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania informacji znajdujących się na formularzach mandatów wprowadzanych przy wykorzystaniu Portalu Usług Elektronicznych MANDATY.MF.GOV.PL w KPP w Grodzisku Wlkp.
  • obsługa systemu informatycznych – przesyłka listów Pocztą Polską E-Nadawca
  • obsługa skrzynki podawczej e-PUAP i e-Doręczeń
  • rozliczanie funkcjonariuszy z przekazanych im dokumentów
  • przygotowywanie dokumentacji celem przekazywania do archiwum


Warunki pracy


  • Praca o charakterze administracyjno - biurowym w siedzibie urzędu;

  • Praca wykonywana w warunkach normalnych. Obsługa urządzeń biurowych, praca biurowa, w systemie jednozmianowym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie);

  • Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych;

  • Pomieszczenie biurowe znajduje się na pierwszym pietrze budynku, budynek nie posiada windy, posiada bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych. Tylko wejście do budynku przystosowane do osób niepełnosprawnych (podjazd).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • CV i list motywacyjny musi zawierać datę i własnoręczny podpis;

  • List motywacyjny musi zawierać numer ogłoszenia i stanowisko na które aplikujesz;

  • Aplikacje składaj w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopisanym numerem ogłoszenia.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
Praca administracyjno-biurowa

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła obsługa komputera
  • sumienność
  • samodzielność
  • dobra organizacja pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim
    ul. Drzymały 13
    62-065 Grodzisk Wielkopolski

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/12/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi