Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/07/2018.

inspektor

Giżycko, warmińsko-mazurskie

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Opis stanowiska pracy


Urząd Żeglugi Śródlądowej w Giżycku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

11-500 Giżycko, ul. Łuczańska 5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie sekretariatu urzędu, w tym wykonywanie zadań asystenckich i recepcyjnych oraz czynności techniczno-kancelaryjnych
  • prowadzenie zaopatrzenia materiałowo-biurowego urzędu
  • obsługa finansowo-księgowa urzędu
  • sporządzanie sprawozdawczości finansowo-księgowej urzędu
  • obsługa Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR 3.0
  • obsługa systemu bankowości elektoronicznej NBE


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka).

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (87) 428-56-51.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie administracyjne lub ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • dobra umiejętność obsługi komputera (WORD, EXCEL)
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • komunikatywność, obowiązkowość, wnikliwość, dokładność i rzetelność,
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
  • posiadanie zaświadczenia o odbyciu szkolenia przygotowawczego w służbie cywilnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kwestionariusz osobowy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-22
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    01/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry