Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w GiżyckuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Powiatowa Policji w Giżycku ul. 1-go Maja 26, 11-500 Giżycko
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- rejestracja, aktualizacja w systemie elektronicznym rejestru spraw o wykroczenia czynności w sprawach o wykroczenia w postępowaniach zwyczajnych oraz postępowaniach szczególnych
- wprowadzanie do elektronicznego rejestru spraw o wykroczenia danych dotyczących wyroków sądów, oskarżycieli publicznych, stosowanych środków odwoławczych w sprawach o wykroczenia oraz prowadzenie teczki wyroków sądowych
- kompletowanie (pieczątki, wymagane zwrotne potwierdzenia odbioru pism przez osoby pokrzywdzone i zawiadamiające wydruki), przekazywanie akt czynności w sprawach o wykroczenia zakończonych wnioskiem o ukaranie do sądu
- prowadzenie zbioru wniosków o ukaranie kierowanych do sądów w układzie chronologicznym
- sporządzanie i wprowadzanie zestawień statystycznych dotyczących zagadnienia wykroczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami
- nadzorowanie brakowania akt BC w KPP w Giżycku
- prowadzenie składnicy akt, przyjmowanie, udostępnianie akt w resorcie i poza resortem, szkolenia, kwerendy archiwalne i inną korespondencję oraz przygotowywanie sprawozdania dotyczącego archiwum
- sprawowanie nadzoru i udzielanie merytorycznej pomocy prowadzącym sekretariaty KPP w Giżycku w zakresie archiwizowania, przekazywania i przyjmowania akt
Warunki pracyPraca 8 godzin, praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie,
-złożone dokumenty nie będą zwracane,
- w ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych: adres e-mail, numeru telefonu, adres do korespondencji,
-kandydatki/kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej i merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji,
-zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych KPP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot
-Techniki i metody naboru:
-weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych
-analiza merytoryczna ofert
-rozmowa kwalifikacyjna i sprawdzian wiedzy
-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2318 zł + dodatek za wysługę lat zgodnie z ustawą o służbie cywilnej
-Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydatki/kandydata
-do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne
-dodatkowe informacje tel. 874299225
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- komunikatywność, systematyczność, umiejętność interpretacji przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów dotyczących doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz wymagany obszar zatrudnienia. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m.in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu/stażu/praktyk/wolontariatu),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-12-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu