Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim

Kierownik poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw ds. identyfikacji i rejestracji zwierząt w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie kontroli urzędowej w imieniu Powiatowego Lekarza Weterynarii w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt (IRZ) i cross - compliance (CC), polegających między innymi na: weryfikacji danych zawartych w księgach rejestracji prowadzonych w siedzibach stad ze stanem faktycznym, sprawdzaniu prawidłowości oznakowania zwierząt i zaopatrzenia bydła i koniowatych w paszporty, porównywaniu danych uzyskanych w wyniku kontroli z danymi zgromadzonymi w rejestrach koniowatych i rejestrze zwierząt gospodarskich oznakowanych.
  • • W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w prowadzeniu rejestrów zwierząt sporządzanie wniosków o dokonanie stosownych korekt lub uzupełnień danych w tych rejestrach.
  • Przekazywanie protokołów z wykonania czynności kontrolnych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • Monitorowanie prawidłowości dokumentów w obrocie zwierząt od siedziby stada w miejscu ich urodzenia do punktu miejsca docelowego jakim jest ubojnia lub zakład utylizacyjny (zgłoszenia pasujące
  • Kontrolowanie przestrzegania zasad dobrostanu zwierząt w miejscach przeprowadzania kontroli IRZ i CC.
  • Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości w tym zakresie
  • Wykonywanie czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej, określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. 2018 poz. 1557
  • Prowadzenie wymaganej dokumentacji oraz sprawozdawczości
  • Obsługiwanie weterynaryjnych systemów informatycznych


Warunki pracy

praca admjnistracyjna w biurze,praca przy komputerze, czynności kontrolne w podmiotach nadzorowanych na terenie powiatu, wyjazdy służbowe, biuro znajduję sie na piętrze bez windy, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe weterynaryjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat.B
  • znajomość obowiazyjących przepisów weterynaryjnych prawa krajowego i prawa UE
  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie prawa administracyjnego
  • znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym (angielski, niemiecki)
  • udokumentowane ukończone szkolenia, kursy związane z tematyką weterynaryjną
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gd.
    ul.Grunwaldzka 25
    83-000 Pruszcz Gdański

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi