Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Gdańsku

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Miejska Policji w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 27
80-803 Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • terminowe i rzetelne wprowadzanie danych do Policyjnej Sieci Transmisji Danych w celu ewidencji
  • sprawdzanie pod względem formalnym i logicznym wypełnionych dokumentów -ewentualne zwracanie ich do poprawy lub uzupełnienia w celu uniknięcia błędów przy dokonywaniu rejestracji
  • wprowadzanie, modyfikacja oraz usuwanie danych z dokumentów źródłowych celem ewidencji, modyfikacji lub usunięcia z komputerowej bazy danych w ramach przyznanych uprawnień
  • wykonywanie sprawdzeń w komputerowej bazie danych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
  • pomoc w prawidłowym wykorzystywaniu możliwości korzystania z komputerowych baz danych celem prawidłowego wykorzystania systemu


Warunki pracy

Długotrwała praca przy monitorze ekranowym; bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów; potencjalne czynniki niebezpieczne: przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, naturalne i sztuczne oświetlenie; wyjazdy służbowe; wykonywanie zadań w siedzibie urzędu i poza nim; nietypowe godziny pracy-praca dwuzmianowa.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego stanowiska oraz numeru ogłoszenia, przesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Istnieje możliwość odbioru złożonych aplikacji w ciągu 3 m-cy od dnia publikacji wyników naboru.

Podanie i oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
Osoby zakwalifikowane do kolejnych etapów będą informowane mailowo lub telefonicznie.

Proponowane wynagrodzenie brutto: 2254,04 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat.

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji w Gdańsku do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.

W przypadku dużej liczby kandydatek/kandydatów przewiduje się przeprowadzenie testu wiedzy.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Komenda Miejska Policji w Gdańsku nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w innych środkach przekazu.

Tel. Kontaktowy: /58/ 321 62 54, 321 63 69.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
powyżej 1 roku i 6 miesięcy doświadczenia w administracji lub 1 rok doświadczenia w pracy przy wykorzystaniu komputerowych baz danych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie odpowiednich uprawnień i znajomość programów w PSTD
  • rzetelność, terminowość, dyspozycyjność, lojalność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • odporność na stres,
  • posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi