Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Wydział Dochodzeniowo - Śledczy

59-700 Bolesławiec ul. Modłowa 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi obsługę kancelaryjno - biurową Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego,
  • prowadzi rejestry postępowań toczących się w Wydziale,
  • prowadzi magazyn dowodów rzeczowych oraz dokumentację z nim związaną,
  • zapoznaje funkcjonariuszy Wydziału z aktami prawnymi,
  • prowadzi ewidencję zwolnień lekarskich Wydziału,
  • przygotowuje wytworzoną dokumentację do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi procedurami ,
  • zastępuje technika i sekretarkę Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego w czasie ich nieobecności,


Warunki pracy

· praca przy monitorze ekranowym,


· praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 7.30-15.30 


· praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,


· praca w siedzibie urzędu, wymaga przemieszczania między piętrami budynku,


· stanowisko wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe,


· budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (winda, podjazd, odpowiednia szerokości drzwi i toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy własnej,
  • samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera,
  • znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej
  • znajomość Zarządzenia nr 4 Komendanta Głównego Policji z dnia 09.02.2017r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencjonowania czynności dochodzeniowo - śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych w postępowaniu karnym Rozdziały od 7 do 11
  • znajomość Zarządzenia nr 31 Komendanta Głównego Policji z dnia 08.10.2020r. w sprawie funkcjonowania Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych
  • znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji
  • znajomość Zarządzenia nr 920 z dnia 11.09.2008 r. Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu ul. Modłowa 3 59-700 Bolesławiec

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi