Opis stanowiska pracy


Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku

Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw gospodarki mieszkaniowej w Zespole Gospodarki Mieszkaniowej Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

15-370 Białystok ul. gen. Józefa Bema 100

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi ewidencję faktycznego stanu wykorzystania pokoi gościnnych i internatowych oraz opiniuje wnioski funkcjonariuszy i pracowników o zakwaterowanie w POSG;
  • wystawia i ewidencjonuje faktury za pobyt osobom zakwaterowanym w pokojach internatowych;
  • przyjmuje celem realizacji wnioski o zwrot kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby;
  • prowadzi zestawienia kosztów utrzymania obiektów służbowych i mieszkalnych oraz dokonuje analiz w rozbiciu na poszczególne media.


Warunki pracy

- praca administracyjno - biurowa jednozmianowa (8 godz.) w siedzibie urzędu;


- telefoniczna i osobista obsługa klienta;


- realizacja zadań służbowych pod presją czasu;


- stres związany z obsługą klienta;


- obsługa urządzeń biurowych (np. telefon, komputer, kserokopiarka, drukarka, niszczarka);


- stanowisko pracy na II piętrze budynku;


- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 4 731,37 zł brutto + dodatek stażowy;


- dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie;


- oferty złożone w urzędzi lub nadane po terminie nie będą rozpatrywane;


- rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (OPATRZONYCH DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATA / KANDYDATKI) dokumentów lub oświadczeń.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pracy w obszarze gospodarki mieszkaniowej lub powyżej 1,5 roku w obszarze administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu fakturowania oraz zakwaterowania
  • Komunikatywność
  • Dokładność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa programów biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Podanie lub list motywacyjny opatrzony datą sporządzenia i odręcznym podpisem kandydatki / kandydata
    • Życiorys lub CV
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka / kandydat nie pracowała / ł, nie pełniła / ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była / był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek / kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Dokument potwierdzający niepełnosprawność, o ile taki posiadasz
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. gen. Józefa Bema 100
    15 - 370 Białystok
    z dopiskiem "oferta pracy - inspektor, WTiZ, nr 136420"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi