Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w BiałymstokuKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi sekretarsko - biurowej w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji I w BiałymstokuKomenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-369 Białystok
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przyjmowanie, ewidencjonowanie i wydawanie korespondencji funkcjonariuszom komisariatu oraz prowadzenie rejestrów pomocniczych /skorowidz pokrzywdzonych, podejrzanych, danych osobopoznawczych, akt i innych dokumentów/ w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- prowadzenie elektronicznego rejestru śledztw i dochodzeń oraz elektronicznego rejestru czynności sprawdzających celem rejestracji spraw prowadzonych w Komisariacie,
- - przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, przyjmowanie falsyfikatów monet i banknotów z banków usytuowanych na terenie działania komisariatu w celu dostarczenia do innych jednostek i komórek organizacyjnych Policj,
- udzielanie informacji interesantom, sporzadzanie dokumentów na polecenie Komendanta komisariatu w celu wsparcia bieżącej pracy Komendanta i pracowników,
- prowadzenie archiwum podręcznego, przechowywanie akt do momentu złożenia ich do archiwum KMP w/m, celem umożliwienia korzystania funkcjonariuszom ze złożonych akt spraw
- prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich, ewidencji czasu pracy, terminów badań lekarskich funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu umożliwienia sprawowania przez przełożonego nadzoru nad stanem obecności
Warunki pracyPracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7.30 do godziny 15.30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na pierwszym piętrze budynku. Do budynku prowadzą schody w związku z czym występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne, otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Listy motywacyjne oraz wszystkie oświadczenia muszą być podpisane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Imienne listy kandydatów/kandydatek, zakwalifikowanych na test pisemny (I etap naboru),
ze wskazanymi terminami zgłoszenia się na test pisemny zostaną zamieszczone na stronie internetowej KMP w Białymstoku, w BIP, w zakładce "wolne stanowiska pracy w SC". Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa. Przewidywana wysokość wynagrodzenia brutto 2250,00 zł (w skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze ustalone na podstawie mnożnika służącego do ustalania wysokości wynagrodzenia zasadniczego oraz płatna wysługa lat – maksymalnie 20%)
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: (85) 670 33 12 lub (85) 670 26 61.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- - znajomość przepisów regulujących pracę kancelaryjno – biurową, ustawy o Policji
- umiejętność obsługi komputera,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-369 Białystok