Opis stanowiska pracy


Podlaski Oddział Straży Granicznej w Białymstoku

Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

ul. gen. Józefa Bema 100
15-370 Białystok

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • monitorowanie i analizowanie funduszy unijnych oraz innych programów pomocowych pod kątem pozyskania z nich środków finansowych na realizację zamierzeń inwestycyjnych i remontowych oraz przygotowanie w tym zakresie danych do planów, a także wnioski aplikacyjne, raporty, sprawozdania i inne niezbędne dokumenty;
  • przygotowywanie pism urzędowych dotyczących realizacji zamierzeń inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych;
  • wykonywanie prostych czynności związanych z przygotowaniem wniosków, projektów umów, opinii i wyjaśnień w celu realizacji zadań zgodnie z obowiązującym prawem i wymogami formalno - prawnymi;
  • uczestnictwo w komisjach przetargowych oraz w procesie sprawdzenia i odbioru dokumentacji związanej z realizacją zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych.


Warunki pracy

- praca administracyjno - biurowa w siedzibie urzędu,
- praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godz.;
- praca w siedzibie Komendy Oddziału, sporadycznie w terenie;
- wyjazdy służbowe;
- realizacja zadań pod presją czasu;
- umiejętność samokształcenia oraz dostosowania działań do zmieniających się aktów prawnych;
- narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, skaner, faks, niszczarka;
- praca na wysokości do 3 m.;
- w budynku brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych oraz podjazdów dla osób niepełnosprawnych;
- brak oznaczeń dla osób niewidomych;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym, głuchym;
- brak w budynku oznaczeń dla osób niewidomych oraz pomieszczeń hignieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 2 239,24 zł + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (OPATRZONYCH DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATA / KANDYDATKI) dokumentów i oświadczeń.
Kandydaci/kandydatki, których oferty spełnią wymagania określone w ogłoszeniu, będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o przyjętych formach selekcji (np. sprawdzianie wiedzy, wykonaniu zadania praktycznego czy rozmowy kwalifikacyjnej) i terminie ich przeprowadzenia.
Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Oferty odrzucone zostaną niezwłocznie zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje w zakresie naboru można uzyskać pod nr tel. 85 714 52 51, 85 714 52 32.
Procedura naboru pracowników w POSG dostępna jest na stronie internetowej Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie techniczne w zakresie budownictwa.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w wykonawstwie budowlanym lub w jednostce projektowej przy sporządzaniu dokumentacji projektowych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, wybranych aktów kodeksu cywilnego
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i samokształcenia, samodzielność, operatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość podstaw kosztorysowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi