Opis stanowiska pracy
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we WrocławiuDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzkiPl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- weryfikowanie wniosków jednostek realizujących budżet Wojewody Dolnośląskiego, dotyczących zmian w planie wydatków inwestycyjnych;
- przygotowywanie wystąpień do Ministra Finansów, dotyczących uruchomienia środków z rezerw celowych, wnioskowanych przez jednostki realizujące budżet Wojewody Dolnośląskiego;
- przygotowywanie do Ministra Finansów lub Prezesa Rady Ministrów wystąpień, dotyczących uruchomienia środków z rezerwy ogólnej budżetu państwa, wnioskowanych przez JST;
- weryfikowanie wniosków przekazanych przez komórki organizacyjne DUW oraz przez JST, dotyczących wypłat dotacji na wydatki inwestycyjne oraz przygotowywanie dyspozycji wypłat dotacji;
- sporządzanie okresowych ocen przebiegu wykonania wydatków inwestycyjnych oraz realizacji zadań inwestycyjnych przez jednostki realizujące budżet Wojewody Dolnośląskiego;
- przygotowywanie, w porozumieniu z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz z jednostkami podległymi Wojewodzie Dolnośląskiemu, projektów odpowiedzi w sprawach przyznania dodatkowych środków finansowych na realizację inwestycji jednostkom realizującym budżet Wojewody Dolnośląskiego;
- opracowywanie materiałów planistycznych do projektu budżetu państwa z zakresu inwestycji w części 85/02-budżet województwa dolnośląskiego na dany rok budżetowy;
- opracowywanie planu finansowego budżetu Wojewody Dolnośląskiego w zakresie wydatków inwestycyjnych na dany rok budżetowy.
Warunki pracy- praca w siedzibie Urzędu,
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na pierwszym piętrze z dostępem do światła dziennego,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin.
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (w przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, w przypadku ofert składanych osobiście decyduje data wpływu do Urzędu, a w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data UPP) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru.
Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Kwota miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego kształtuje się w przedziale 2593,39 – 3507,83 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne lub budowlane
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-07-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu