Opis stanowiska pracy


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin



Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie materiałów do projektu budżetu państwa w części 85/32- województwo zachodniopomorskie (w układzie tradycyjnych i zadaniowym), w tym udzielanie instruktażu pracownikom komórek organizacyjnych ZUW i jednostek objętych budżetem wojewody w tym zakresie;
  • przygotowywanie i opracowywanie we współpracy z komórkami organizacyjnymi ZUW i jednostkami administracji zespolonej szczebla wojewódzkiego planu finansowego dochodów i wydatków budżetu wojewody w granicach kwot dochodów i wydatków określonych ustawą (w układzie tradycyjnym i zadaniowym, w tym opracowywanie projektu zarządzenia wojewody w sprawie planu dochodów i wydatków budżetu Wojewody Zachodniopomorskiego;
  • analizowanie zgłaszanych wniosków o zmiany planu wydatków złożonych przez dyrektorów komórek organizacyjnych ZUW oraz kierowników jednostek objętych budżetem wojewody oraz opracowywanie projektów decyzji wojewody w sprawie zmian w budżecie środków krajowych i europejskich Wojewody Zachodniopomorskiego jako dysponenta części 85/32 – województwo zachodniopomorskie (w tym na podstawie decyzji centralnych) oraz zawiadamianie o dokonanych zmianach w budżecie, wynikających z decyzji wojewody;
  • sporządzanie projektów pism do ministerstw, urzędów centralnych, jednostek administracji zespolonej, jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów, w zakresie dotyczącym planowania i realizacji budżetu wojewody;
  • opracowywanie projektów wystąpień do ministra finansów oraz innych ministerstw o zwiększenie budżetu wojewody na dany rok budżetowy oraz zapewnień finansowania realizacji przedsięwzięć wieloletnich;
  • prowadzenie rejestrów dotyczących planów wydatków budżetowych oraz bieżące aktualizowanie zmian w celu nadzoru i kontroli nad realizacją budżetu;
  • ewidencjonowanie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu wojewody w ramach systemu finansowo-księgowego BW oraz elektronicznego systemu do obsługi budżetu państwa TREZOR.


Warunki pracy

• praca o charakterze administracyjno-biurowym, w systemie jednozmianowym ośmiogodzinnym
• stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej – praca z dokumentami
• stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW
• w budynku znajduje się winda (brak podjazdów)


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2750 zł
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. selekcja ofert
2. rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzenie umiejętności obsługi komputera

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania telefonicznie lub e-mailem.
Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/ 43 03 538


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
obszarze obsługi finansowej lub prawnej lub administracyjnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza z zakresu finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy o finansach publicznych
  • praktyczna znajomość obsługi programów komputerowych (Excel, Word)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu planowania i realizacji budżetu, w tym budżetu zadaniowego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/07/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi