Opis stanowiska pracy


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • redagowanie komunikatów prasowych oraz opracowywanie informacji dla mediów (w tym w j. angielskim) dotyczących inicjatyw, programów rządowych oraz działań podejmowanych przez Wojewodę, Wicewojewodę i administrację rządową w celu informowania społeczeństwa o działalności administracji rządowej w terenie
  • opracowywanie codziennego przeglądu prasy dla potrzeb Wojewodów i dyrektorów Urzędu
  • przygotowywanie opracowań, zestawień, analiz z zakresu zadań administracji rządowej oraz materiałów i tez do wystąpień publicznych Wojewody i Wicewojewody
  • przygotowywanie informacji dla Centrum Informacyjnego Rządu na temat wydarzeń, które miały miejsce w województwie w tym: wizyt przedstawicieli rządu, delegacji zagranicznych, manifestacji, konferencji, spotkań oraz opracowywanie analiz artykułów z lokalnej prasy istotnych dla regionu
  • aktualizowanie strony internetowej urzędu, prowadzenie kanałów social media urzędu (facebook, Instagram) w celu informowania społeczeństwa o działalności Wojewody i Wicewojewody oraz promowania wydarzeń mających miejsce w urzędzie
  • organizowanie konferencji prasowych, przygotowywanie spotkań z dziennikarzami oraz wywiadów, udzielanie prasie odpowiedzi na pytania dotyczące działalności Wojewody, Wicewojewody i urzędu w celu informowania społeczeństwa
  • obsługa fotograficzna wydarzeń z udziałem Wojewody i Wicewojewody oraz uroczystości organizowanych na terenie urzędu


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• Praca o charakterze administracyjno-biurowym, w systemie jednozmianowym ośmiogodzinnym. Z uwagi na charakter działalności Biura Wojewody praca wykonywana może być poza podstawowym czasem pracy urzędu.
• Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze budynku, oświetlenie dzienne i sztuczne
• w budynku znajduje się winda, brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji
• narzędzia pracy: komputer z monitorem ekranowym, urządzenia biurowe



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2 800,00 zł

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. selekcja ofert
2. sprawdzenie wiedzy i umiejętności redagowania komunikatów prasowych
3. sprawdzenie znajomości j.obcego
4. rozmowa kwalifikacyjna

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem.
Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 278 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/ 43 03 579.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy w mediach lub komórkach zajmujących się marketingiem, promocją i informacją

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość j.angielskiego na poziomie: dobry
  • znajomość ustawy Prawo Prasowe
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • umiejętność redagowania komunikatów prasowych
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość j.niemieckiego na poziomie: komunikatywny
  • ukończone: kursy dziennikarskie, szkolenia medialne, staże w redakcjach
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • umiejętność obsługi programów do edycji zdjęć


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość j.angielskiego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość j.niemieckiego
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończone: kursy dziennikarskie, szkolenia medialne, staże w redakcjach

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi