Opis stanowiska pracy


Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw zamówień publicznych i składników majątkowych Biuro Obsługi Urzędu Oddział Inwestycji i Administracji

45-082 Opole
ul. Piastowska 14


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowanie dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych na prace remontowo-inwestycyjne, usługi i dostawy zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych w tym opracowanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i projektów umów z wykonawcami i dostawcami,
  • przygotowanie i obsługa techniczna prac komisji przetargowych oraz czynne uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
  • realizowanie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty, określonej w art. 4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • sporządzanie planu zamówień publicznych Urzędu w celu sumowania i koordynowania w OUW zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane,
  • sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych przez OUW do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz przygotowanie projektu Planu zamówień publicznych,
  • pełnienie funkcji koordynatora zamówień Urzędu realizowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej oraz obsługa platformy informatycznej dot. zamówień centralnych,
  • przygotowanie miesięcznego zapotrzebowania na środki finansowe do realizacji zadań planowanych przez Oddział Inwestycji i Administracji,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych w OUW oraz rejestrowanie umów w Centralnym Rejestrze Umów,
  • podejmowanie działań organizacyjnych w zakresie gospodarowania składnikami majątkowymi oraz współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za gospodarowanie składnikami majątkowymi w Wydziałach/Biurach/Zespołach,
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania i ich rozliczanie – ewidencja arkuszy spisu z natury.


Warunki pracy

zagrożenie korupcją,
permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
kontakty zewnętrzne z pracownikami COAR, w związku z realizacją zamówienia centralnego, w którym uczestniczy OUW w Opolu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje: (77) 4 524 327 .


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub 1 rok w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy,
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • Znajomość ustaw: kpa , o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie środków trwałych,
  • Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zakresie stawek amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • Znajomość przepisów rozporządzenia RM w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT),
  • Znajomość przepisów rozporządzenia RM w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe.
  • biegła obsługa pakietu Office, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i kreatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z zakresu gospodarowania składnikami majątkowymi,
  • Umiejętność korzystania z narzędzi informatycznych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki
    Sekretariat Dyrektora Generalnego, pok. 251
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole
    z dopiskiem „oferta pracy - nr ogłoszenia...."

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/03/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi