Opis stanowiska pracy
Lubelski Urząd Wojewódzki w LublinieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw obsługi organizacyjnej i reprezentacyjnej Wojewody w Biurze WojewodyLubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- koordynowanie zadań związanych z udziałem Wojewody w wydarzeniach i uroczystościach, w szczególności poprzez analizę tematyki wydarzeń, intencji i zamierzeń organizatorów, z którymi prowadzona jest ścisła współpraca,
- opracowywanie szczegółowych scenariuszy, formularzy i harmonogramów spotkań oraz wyczerpujących w swej treści informacji dotyczących wydarzeń, do wykorzystania przez Wojewodę przed planowanymi spotkaniami, uroczystościami i wizytami,
- przygotowywanie materiałów informacyjnych wykorzystywanych do przygotowania okolicznościowej korespondencji (listy na podpis Wojewody oraz wystąpienia dla Wojewody),
- współpracowanie w przygotowywaniu spotkań, konferencji, narad oraz spotkań tematycznych i eksperckich z udziałem przedstawicieli administracji rządowej szczebla centralnego i wojewódzkiego, parlamentarzystów, przedstawicieli samorządu terytorialnego, związków zawodowych, organizacji pracodawców, a także organizacji pozarządowych oraz uroczystości świąt państwowych,
- współprowadzenie obsługi organizacyjnej i protokolarnej oficjalnych wizyt krajowych.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych, zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2400 – 2800 zł/mies. (+ dodatek stażowy).
Planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Planowany termin zatrudnienia: sierpień 2019 r.
List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie.
Oferty kandydatów nie podlegają uzupełnieniu. Brak w ofertach kandydatów któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pozycji – dokumenty i oświadczenia niezbędne – będzie skutkował, iż takie oferty nie będą brane pod uwagę podczas dalszej części postępowania konkursowego.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).
Kandydaci zaproszeni do dalszego postępowania kwalifikacyjnego będą poinformowani telefonicznie, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się, zostanie wysłana wiadomość e-mail.
Termin i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.
Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub do 1 roku doświadczenia w pracy biurowej,
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2+
- umiejętności redakcyjne: pisania przystępnych i zwięzłych tekstów o charakterze urzędowym i okolicznościowym,
- umiejętność stosowania zasad etyki urzędniczej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- wykształcenie wyższe na jednym z wymienionych kierunków: politologia, stosunki międzynarodowe, administracja publiczna,
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone,
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1 i wyższe,
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- asertywność oraz umiejętność przekonywania,
- biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, a w szczególności znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-01
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu