Opis stanowiska pracy


Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw łączności i alarmowania w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej i eksploatacyjnej sprzęt łączności pracujący w sieci zarządzania Wojewody Lubelskiego (w skład sieci wchodzą urządzenia w jednostkach samorządu terytorialnego, strażach, służbach, inspekcjach szczebla wojewódzkiego, w mediach) – utrzymanie sieci łączności wiąże się z koniecznością pracy na wysokości powyżej 3 m, organizowanie działanie sieci oraz nadzorowanie jej niezakłócone funkcjonowanie we współpracy z Urzędem komunikacji elektronicznej,
  • organizowanie, nadzorowanie i utrzymywanie w gotowości wojewódzkiej sieci Alarmowania i Ostrzegania oraz radiowy system włączania syren – utrzymanie sieci Alarmowania i Ostrzegania wiąże się z koniecznością pracy na wysokości powyżej 3 m, nadzorowanie konserwacji i modernizacji systemu w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • prowadzenie treningów systemu powszechnego ostrzegania ludności o zagrożeniach oraz treningi odbioru i przekazywania sygnałów o zagrożeniach w sieci Korpusu Obrony Powietrznej,
  • planowanie środków finansowych oraz realizowanie zakupu urządzeń łączności i modernizację sieci zarządzania oraz na zakup syren alarmowych i modernizację sieci alarmowania i ostrzegania, opiniuje podejmowane przedsięwzięcia modernizacyjne w sieciach,
  • planowanie i nadzorowanie treningów uruchamiania syren alarmowych obrony cywilnej na terenie województwa lubelskiego,
  • organizowanie treningów łączności z Lotniczymi Formacjami Obrony.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeby osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz obsługa interesantów,
- praca w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń elektrycznych,
- praca na wysokościach powyżej 3 metrów.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2-3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszących.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2400-2800 zł/mies. (+ dodatek stażowy).
Planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Planowany termin zatrudnienia: styczeń 2018 r.

List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).

Kandydaci zaproszeni do dalszego postępowania kwalifikacyjnego będą poinformowani telefonicznie, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się, zostanie wysłana wiadomość e-mail.

Termin i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.

Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.

Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.

Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 5 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obsługą i konserwacją urządzeń elektronicznych oraz pracą z systemami łączności radiowej,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie systemów wykrywania skażeń i powiadamiania o ich wystąpieniu oraz właściwości organów w tych sprawach,
  • znajomość systemów łączności radiowej,
  • umiejętność planowania i organizowania,
  • umiejętność działania w sytuacji stresowej oraz komunikatywność,
  • brak przeciwwskazań do pracy na wysokościach,
  • uprawnienia energetyczne-elektryczne na stanowisku eksploatacji „E” i dozoru „D”, w tym czynności kontrolno-pomiarowe do 1 kV (np. SEP – wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • upoważnienie do pracy na częstotliwościach lotniczych (obsługa radiostacji lotniczej),
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli „poufne”,
  • praktyka w obsłudze i konserwacji urządzeń elektronicznych i systemów antenowych,
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy),
  • kopia dokumentów potwierdzających uprawnienia energetyczne-elektryczne na stanowisku eksploatacji „E” i dozoru „D”, w tym czynności kontrolno-pomiarowe do 1 kV (np. SEP – wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich)
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-14
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
    Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
    Oddział Zarządzania Zasobami Ludzkimi, pok. 105
    20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi