Opis stanowiska pracy


Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw wykrywania zagrożeń, ostrzegania i alarmowania w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

25-516 Kielce al. IX Wieków Kielc 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • planuje, organizuje i utrzymuje w pełnej sprawności technicznej i organizacyjnej system wykrywania zagrożeń, ostrzegania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania
  • uczestniczy w treningach i ćwiczeniach organizowanych przez szczebel centralny, organizuje, koordynuje i prowadzi szkolenia, ćwiczenia oraz treningi na szczeblu województwa, powiatu i gminy
  • opiniuje plany zagospodarowania przestrzennego w celu zabezpieczenia sprawności funkcjonowania systemu alarmowania i wczesnego ostrzegania na obszarach zurbanizowanych w sytuacjach kryzysowych, zagrożenia terrorystycznego i wojny
  • wdraża programy modernizacyjne i wspomagające oraz aplikacje komputerowe oraz systemy informatyczne
  • monitoruje funkcjonowanie systemu alarmowania i wczesnego ostrzegania. Dokonuje okresowych przeglądów technicznych oraz konserwację urządzeń systemu


Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędu, budynek A, parter, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Kontakty zewnętrzne z: przedstawicielami gmin, powiatów, służbmi zespolonymi i niezespolonymi, Rządowym Centrum Bezpieczeństwa, Ministerstwem Obrony Narodowej, Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji, Szefem Obrony Cywilnej Kraju, Wojewódzkim Sztabem Wojskowym, Urzędem Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz własnoręcznie podpisane
    oświadczenia oraz list motywacyjny.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • List motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-07-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/07/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi