Opis stanowiska pracy
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw planowania inwestycji na terenach zamkniętych w Wydziale Infrastruktury 40-032 Katowice ul. Jagiellońska 25
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi postępowania administracyjne celem przygotowania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz o warunkach zabudowy na terenach zamkniętych.
- Dokonuje uzgodnień, na wniosek organów samorządu terytorialnego i innych organów administracji publicznej, projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego celem uwzględnienia w tych decyzjach zadań rządowych służących realizacji tych inwestycji.
- Prowadzi postępowania dotyczące nałożenia kar pieniężnych na organy samorządu terytorialnego za nieterminowe wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy.
- Prowadzi sprawy związane z podziałem terytorialnym województwa, powiatów i gmin celem wydania opinii w imieniu Wojewody Śląskiego i przekazania jej ministrowi właściwemu ds. administracji publicznej wraz z wnioskami rad gmin w tych sprawach.
- Prowadzi sprawy związane ze zmianą nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych celem wydania opinii w imieniu Wojewody Śląskiego i przekazania jej ministrowi właściwemu ds. administracji publicznej wraz z wnioskami rad gmin w tych sprawach.
Warunki pracy Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na IV piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Praca w terenie (związana z sporządzaniem analizy urbanistycznej w terenie). Zagrożenie korupcją. Kontakty z pracownikami administracji publicznej w celu wymiany informacji dot. sporządzania przez te organy dokumentów bądź wyjaśnień, inwestorami lub pełnomocnikami inwestorów w celu wymiany informacji dot. wniosków, dokonania uzgodnień w zakresie planowanej inwestycji, osobami prawnymi i fizycznymi (stronami postępowania) w celu udzielenia wyjaśnień i informacji. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- w przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia podpisz własnoręcznie i prześlij w formie skanów
- wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu:
https://suw.bip.gov.pl/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.html
- do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego, a dodatkowo do dokumentów potwierdzających wykształcenie dołącz potwierdzenie ich równoważności z odpowiednim polskim dyplomem/świadectwem
- nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
- zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu)
- w przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do Urzędu
- załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane
- informację o zakwalifikowaniu Cię do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie przekażą Ci pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostały przez Ciebie wskazane
- oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym, jeśli brałeś udział w procedurze naboru masz prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone
- dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, możesz uzyskać telefonicznie
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe na kierunku (lub specjalności) architektura lub urbanistyka lub gospodarka przestrzenna lub wyższe oraz studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego lub urbanistyki lub gospodarki przestrzennej
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej na stanowiskach związanych
z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub/i na stanowiskach związanych z planowaniem przestrzennym
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Rozdział 1, 2- z wyłączeniem art. 11, 11a, 13, 17, 17a, 18, 19, 37a-37n; Rozdział 3 - z wyłączeniem art. 38b, 39-41; Rozdział 5,6,7)
- znajomość rozporządzenia RM ws. trybu postępowania przy składaniu wniosków dotyczących tworzenia, łączenia, dzielenia, znoszenia i ustalania granic gmin, nadawania gminie lub miejscowości statusu miasta, ustalania i zmiany nazw gmin i siedzib ich władz oraz dokumentów wymaganych w tych sprawach
- znajomość rozporządzenia: Ministra Infrastruktury ws. wzoru rejestru decyzji o warunkach zabudowy oraz wzorów rejestrów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - znajomość ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (art. 72, 72a, 73, 74, 80, 82,97), Prawo budowlane (art.3,4,5,6,7 art.28-30, 32,33,35,36a,38), o gospodarce nieruchomościami (art.6, 92-94, 112-126)
- myślenie analityczne, orientacja na klienta
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówCV i list motywacyjnyoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. planowania inwestycji na terenach zamkniętych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnejDokumenty należy złożyć do: 2023-04-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Śląski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. planowania inwestycji na terenach zamkniętych”
Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP
Dodatkowo przy wejściu do budynku udostępniono skrzynkę podawczą.