Opis stanowiska pracy


Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw planowania inwestycji na terenach zamkniętych w Wydziale Infrastruktury

40-032 Katowice ul. Jagiellońska 25

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi postępowania administracyjne celem przygotowania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz o warunkach zabudowy na terenach zamkniętych.
  • Dokonuje uzgodnień, na wniosek organów samorządu terytorialnego i innych organów administracji publicznej, projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego celem uwzględnienia w tych decyzjach zadań rządowych służących realizacji tych inwestycji.
  • Prowadzi postępowania dotyczące nałożenia kar pieniężnych na organy samorządu terytorialnego za nieterminowe wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy.
  • Prowadzi sprawy związane z podziałem terytorialnym województwa, powiatów i gmin celem wydania opinii w imieniu Wojewody Śląskiego i przekazania jej ministrowi właściwemu ds. administracji publicznej wraz z wnioskami rad gmin w tych sprawach.
  • Prowadzi sprawy związane ze zmianą nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych celem wydania opinii w imieniu Wojewody Śląskiego i przekazania jej ministrowi właściwemu ds. administracji publicznej wraz z wnioskami rad gmin w tych sprawach.


Warunki pracy

Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na IV piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Praca w terenie (związana z sporządzaniem analizy urbanistycznej  w terenie). Zagrożenie korupcją. Kontakty z pracownikami administracji publicznej w celu wymiany informacji dot. sporządzania przez te organy dokumentów bądź wyjaśnień, inwestorami lub pełnomocnikami inwestorów w celu wymiany informacji dot. wniosków, dokonania uzgodnień w zakresie planowanej inwestycji, osobami prawnymi i fizycznymi (stronami postępowania) w celu udzielenia wyjaśnień i informacji. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. 


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • w przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia podpisz własnoręcznie i prześlij w formie skanów

  • wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu:
    https://suw.bip.gov.pl/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.html

  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego, a dodatkowo do dokumentów potwierdzających wykształcenie dołącz potwierdzenie ich równoważności z odpowiednim polskim dyplomem/świadectwem

  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy

  • zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu)

  • w przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do Urzędu

  • załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane

  • informację o zakwalifikowaniu Cię do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie przekażą Ci pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostały przez Ciebie wskazane

  • oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym, jeśli brałeś udział w procedurze naboru masz prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone

  • dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, możesz uzyskać telefonicznie



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku (lub specjalności) architektura lub urbanistyka lub gospodarka przestrzenna lub wyższe oraz studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego lub urbanistyki lub gospodarki przestrzennej


doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej na stanowiskach związanych
z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub/i na stanowiskach związanych z planowaniem przestrzennym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Rozdział 1, 2- z wyłączeniem art. 11, 11a, 13, 17, 17a, 18, 19, 37a-37n; Rozdział 3 - z wyłączeniem art. 38b, 39-41; Rozdział 5,6,7)
  • znajomość rozporządzenia RM ws. trybu postępowania przy składaniu wniosków dotyczących tworzenia, łączenia, dzielenia, znoszenia i ustalania granic gmin, nadawania gminie lub miejscowości statusu miasta, ustalania i zmiany nazw gmin i siedzib ich władz oraz dokumentów wymaganych w tych sprawach
  • znajomość rozporządzenia: Ministra Infrastruktury ws. wzoru rejestru decyzji o warunkach zabudowy oraz wzorów rejestrów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (art. 72, 72a, 73, 74, 80, 82,97), Prawo budowlane (art.3,4,5,6,7 art.28-30, 32,33,35,36a,38), o gospodarce nieruchomościami (art.6, 92-94, 112-126)
  • myślenie analityczne, orientacja na klienta


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • CV i list motywacyjny
  • • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. planowania inwestycji na terenach zamkniętych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Śląski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellońska 25
    40 - 032 Katowice z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. planowania inwestycji na terenach zamkniętych”

    Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP
    Dodatkowo przy wejściu do budynku udostępniono skrzynkę podawczą.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/01/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi