Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw Punktu Obsługi Klienta w Biurze Organizacji i Kadr, Oddział Zarządzania Organizacją

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Jagiellończyka 8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługuje bezpośrednio oraz telefonicznie klientów Urzędu, w tym koordynuje obsługę osób niepełnosprawnych.
  • Udziela informacji klientom (obywatelom polskim oraz cudzoziemcom) o sposobie załatwienia sprawy oraz obsługa centrali telefonicznej Urzędu i infolinii.
  • Potwierdza, przedłuża ważność oraz unieważnia profil zaufany elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
  • Przyjmuje wnioski o wydanie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych z archiwum zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, dla których Wojewoda był organem założycielskim.
  • Udziela informacji o organach właściwych do załatwienia sprawy w przypadku, gdy takim organem nie jest Wojewoda.
  • Udostępnia Dziennik Ustaw, Monitor Polski i Dziennik Urzędowego w postaci elektronicznej, do powszechnego wglądu i do pobrania w formie dokumentu elektronicznego w godzinach pracy Urzędu.
  • Udostępnia klientom karty usług, wzory wniosków dostępnych w Urzędzie i formularze.
  • Realizuje zadania związanych z badaniem satysfakcji klienta wewnętrznego i zewnętrznego Urzędu.


Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na parterze w budynku XV kondygnacyjnym

  • Zainstalowana winda

  • Permamentna obsługa klientów zewnętrznych

  • W wybranie poniedziałki praca w godzinach 10.00 – 18.00



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 poz. 928) znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu: https://bip.lubuskie.uw.gov.pl/generalny/zarzadzenia/600



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • staż pracy/doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze związanym z obsługą klienta lub administracyjno-biurowym
  • Znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
  • Znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej
  • Odpowiedzialność, rzetelność i terminowość
  • Umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • Ukierunkowanie na obsługę klienta
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Własnoręcznie podpisany list motywacyjny
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/07/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi