Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw nadzoru i kontroli domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy w Wydziale Polityki Społecznej

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Jagiellończyka 8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kontroluje jakość usług oraz zgodność zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami w domach pomocy społecznej
  • Kontroluje jakość usług realizowanych w środowiskowych domach samopomocy
  • Kontroluje placówki zapewniające całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku (w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej), w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób, a także zgodność zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami
  • Kontroluje realizację zadań samorządu gminnego i powiatowego, w zakresie działalności domów dziennego pobytu, usług opiekuńczych i bytowych realizowanych przez gminy w formie rodzinnych domów pomocy
  • Prowadzi postępowania administracyjne związane z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domów pomocy społecznej oraz na prowadzenie placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej
  • Stwierdza zgodność programów naprawczych, realizowanych w domach pomocy społecznej, środowiskowych domach samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi, domach dziennego pobytu z obowiązującym standardem usług i ocena stopnia ich realizacji
  • Egzekwuje wnioski i zalecenia pokontrolne i informuje organy prowadzące o wynikach przeprowadzonych kontroli


Warunki pracy

- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) - Krajowe wyjazdy służbowe - Zagrożenie korupcją - Przeprowadzanie kontroli w innych instytucjach - Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz - Praca często odbywa się w obiektach jednostek kontrolowanych - Dostęp do systemów teleinformatycznych - Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunkach lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w pomocy społecznej na stanowisku, na którym realizowane były zadania z zakresu pomocy społecznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z obszaru pomocy społecznej, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem”, postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność pracy w zespole, w stresie, efektywna komunikacja, empatia, asertywność
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • edytora tekstów MS Word, • arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów prawa z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, ochrony zdrowia psychicznego, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2022-07-18
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/07/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi