Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań i rozpatrywanie spraw związanych z lokalizacją inwestycji, podziałem nieruchomości, wywłaszczaniem i ograniczaniem sposobu korzystania z nieruchomości, budową inwestycji oraz jej oddziaływaniem na środowisko oraz przygotowuje projekty decyzji zezwalających na realizację inwestycji
  • rozpatrywanie wniosków o odstępstwo od obowiązujących przy realizacji inwestycji, przepisów techniczno-budowlanych ustanowionych przez właściwego ministra
  • uczestniczenie w kontrolach (problemowych, kompleksowych, doraźnych) organu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji (starosty)
  • uczestniczenie w rozprawach administracyjnych w celu rozstrzygnięcia spornych interesów stron i powiadomienia społeczeństwa o inwestycji
  • współpraca z organami administracji publicznej w celu uzgodnienia warunków realizacji inwestycji
  • ocena i podejmowanie czynności mające na celu doprowadzenie zamierzenia inwestycyjnego do zgodności z przepisami prawa
  • sporządzanie wniosków do właściwego sądu rejonowego o dokonanie zmian w księgach wieczystych i do właściwego starosty o dokonanie wpisów w katastrze nieruchomości
  • przygotowywanie odpowiedzi na wnioski i skargi powszechne w celu wyjaśnienia spraw związanych z ruchem budowlanym


Warunki pracy

- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- praca pod presją czasu (kary za przekroczenie, wyznaczonych w ustawach terminów na wydanie decyzji)
- wywieranie wpływu na treść rozstrzygnięcia i związany z tym stres
- różne interpretacje przepisów w rozstrzygnięciach organów nadrzędnych i wyrokach sądów administracyjnych
- budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu
• dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany
• osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• oferty odrzucone i osób nie biorących udziału w dalszej rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 7115 263.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe na jednym z wybranych kierunków: budownictwo, prawo, geodezja, administracja, gospodarka przestrzenna

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w jednym z wybranych obszarów: budownictwo, prawo, geodezja, administracja, gospodarka przestrzenna

pozostałe wymagania niezbędne:

  • komunikatywność w mowie i piśmie
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność negocjacji i argumentowania
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • znajomość przepisów prawa, w tym m.in.: ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, ustawy o inwestycjach w zakresie terminali regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, ustawy o transporcie kolejowym, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prawo budowlane, prawo wodne, prawo energetyczne, prawo lotnicze, ustawy o drogach publicznych, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego i innych oraz rozporządzeń wydanych w oparciu o ww. ustawy
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, zasad służby cywilnej oraz etyki korpusu służby cywilnej
  • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi: edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • w przypadku wykształcenia budowlanego pożądana specjalność konstrukcyjno-budowlana lub drogowa lub kolejowa lub instalacyjna
  • posiadanie uprawnień budowlanych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi