Opis stanowiska pracy


Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw opracowania i realizacji budżetu w Oddziale Planowania i Budżetu Wydziału Polityki Społecznej

80-810 Gdańsk ul. Okopowa 21/27

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje roczny plan wydatków z obszaru pomocy społecznej dla gmin w oparciu o ustawę budżetową,
  • monitoruje realizację planu wydatków w oparciu bieżące potrzeby finansowe zgłaszane przez jednostki samorządu terytorialnego,
  • sporządza comiesięczne dyspozycje przekazania środków do gmin na podstawie potrzeb zgłaszanych przez jednostki samorządu terytorialnego,
  • dokonuje rozliczenia umów zawieranych z gminami i powiatami na realizację programów resortowych z zakresu pomocy społecznej,
  • pozyskuje i gromadzi dane z jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego do opracowania materiałów do projektu budżetu wojewody w I,II i III fazie,
  • ustala potrzeby finansowe gmin związane z wprowadzaniem nowych zadań w postaci programów naprawczych,
  • rozlicza dotacje udzielone z budżetu wojewody na zadania z obszaru pomocy społecznej i wspierania rodziny,
  • sporządza sprawozdania resortowe w systemie CAS z realizacji zadań w obszarze pomocy społecznej oraz w obszarze rodzina.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem",o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o finansach publicznych, o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
    • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-10-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
    Punkt przyjęć korespondencji w holu budynku Urzędu przy wejściu „B”
    ul. Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk
    Na kopercie i liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: 56/21.

    Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) urzędu utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

    Zasady dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych dostępne są na stronie BIP urzędu w zakładce „Dla klienta > Doręczanie dokumentów elektronicznych”.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/09/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi